Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Fordi dere er TEITE og dumme og unødvendig kompliserte og alt for søte og romantiske og teite og lette å falle for og dumme og.. og.. ARGH! >_< Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Eplefe! Whoaah! Me listen to same song, yes? Og og og "Dead", "Teenagers", ogsåogså "Headfirst for Halos" ooog "I`m Not Okay"... Hah! Ftw lissom! EDIT: Du kommer over han, I promise. Endret 13. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg skal FAEN bli panserlesbe. GUTTER! >.< 8851857[/snapback] Har noen gutter behandlet deg som dritt igjen? Har det aldri slått deg at enkelte drittsekker behandler deg som dritt fordi... ja, uhm...nettopp? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Fordi dere er TEITE og dumme og unødvendig kompliserte og alt for søte og romantiske og teite og lette å falle for og dumme og.. og.. ARGH! >_< 8852003[/snapback] Hold on. Er VI kompliserte? Kult . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg skal FAEN bli panserlesbe. GUTTER! >.< 8851857[/snapback] Har noen gutter behandlet deg som dritt igjen? Har det aldri slått deg at enkelte drittsekker behandler deg som dritt fordi... ja, uhm...nettopp? 8852007[/snapback] Jeg skulle ØNSKE de behandlet meg som dritt. Jeg tror det ville vært lettere å være puledokke som spredde bena for alle enn et menneske med følelser. ARGH >< Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Knut Erik: DfPeprQ7oGc Kose deg.. Endret 13. juni 2007 av Aalton Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor i all verden kan vi ikke bare få fri fra skolen nå? Dagene går for det meste til å få beskjed om at vi kan gå hjem, eller til å surre rundt på skolen. Meg er iallefall i feriemodus. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Øhm, der tror jeg du ganske feil. Du vil heller "hore" deg for å få deg noe, enn å ligge med noen du har følelser for? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Huff. Jenter er kompliserte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Øhm, der tror jeg du ganske feil. Du vil heller "hore" deg for å få deg noe, enn å ligge med noen du har følelser for? 8852027[/snapback] Det virker lettere. For jeg mener. Jeg fremkaller følelser hos andre. Og jeg vil ikke såre noen. Men noen blir såret. Definitivt. Og in the end så er det JEG som sitter med de vondeste følelsene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Huff. Jenter er kompliserte. 8852034[/snapback] Det kom fra en gutt.. oO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Øhm, der tror jeg du ganske feil. Du vil heller "hore" deg for å få deg noe, enn å ligge med noen du har følelser for? 8852027[/snapback] Det virker lettere. For jeg mener. Jeg fremkaller følelser hos andre. Og jeg vil ikke såre noen. Men noen blir såret. Definitivt. Og in the end så er det JEG som sitter med de vondeste følelsene. 8852035[/snapback] EDIT: På hvilken måte virker det lettere? Selvsagt fremkaller du følelser, hvis ikke så ville det jo virkelig vært noe galt en plass, ser ikke problemet med dette? Det er jo ikke negativt akkurat. Uansett så vil du skape følelser, uansett hvor mye du forsøker og ungå det. Hvordan kan du være sikker på at gutten ikke like såret som deg? Eller til og med mer såret? Jeg er selv en av disse "kompliserte guttene" som du kaller oss Jeg veit at gutter kan bli like såret.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Det var den mest lærerike filmen jeg har sett på YouTube. Dr. Quantem ftw! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Selvsagt fremkaller du følelser, hvis ikke så ville det jo virkelig vært noe galt en plass, ser ikke problemet med dette? Det er jo ikke negativt akkurat. Uansett så vil du skape følelser, uansett hvor mye du forsøker og ungå det. Hvordan kan du være sikker på at gutten ikke like såret som deg? Eller til og med mer såret? Jeg er selv en av disse "kompliserte guttene" som du kaller oss Jeg veit at gutter kan bli like såret.. 8852072[/snapback] Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn. Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write. Jeg blir sliten i hodet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 5 i engelsk muntlig. Jeje... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 fra en gutt.. oO 8852040[/snapback] Hva skal det bety? Dere jenter er jo umulig å skjønne seg på! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 5 i engelsk muntlig. Jeje... 8852101[/snapback] Gratulerer skal du ha Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 5 i engelsk muntlig. Jeje... 8852101[/snapback] Gratulerer skal du ha 8852104[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write. Jeg blir sliten i hodet. 8852086[/snapback] Oi... Men vi kan også ha de samme problema, jeg har to stykk som er forelsket i meg, egentlig burde jeg være kjempeglad. Men jeg hater det fordi jeg må såre dem, og når jeg sårer noen så blir jeg også lei meg , slik som du nevnte. Life is complicated Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 fra en gutt.. oO 8852040[/snapback] Hva skal det bety? Dere jenter er jo umulig å skjønne seg på! 8852103[/snapback] Eeeh, neeej? GUTTER = Umulige. Enten er de ute etter en ting.. eller så er de umulige ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg