Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal FAEN bli panserlesbe. GUTTER! >.<

8851857[/snapback]

Har noen gutter behandlet deg som dritt igjen?

 

Har det aldri slått deg at enkelte drittsekker behandler deg som dritt fordi... ja, uhm...nettopp?

8852007[/snapback]

Jeg skulle ØNSKE de behandlet meg som dritt.

Jeg tror det ville vært lettere å være puledokke som spredde bena for alle enn et menneske med følelser.

ARGH ><

Lenke til kommentar
Øhm, der tror jeg du ganske feil. Du vil heller "hore" deg for å få deg noe, enn å ligge med noen du har følelser for? :ohmy:

8852027[/snapback]

Det virker lettere.

For jeg mener. Jeg fremkaller følelser hos andre.

Og jeg vil ikke såre noen. Men noen blir såret. Definitivt.

Og in the end så er det JEG som sitter med de vondeste følelsene.

Lenke til kommentar
Øhm, der tror jeg du ganske feil. Du vil heller "hore" deg for å få deg noe, enn å ligge med noen du har følelser for? :ohmy:

8852027[/snapback]

Det virker lettere.

For jeg mener. Jeg fremkaller følelser hos andre.

Og jeg vil ikke såre noen. Men noen blir såret. Definitivt.

Og in the end så er det JEG som sitter med de vondeste følelsene.

8852035[/snapback]

 

EDIT: På hvilken måte virker det lettere?

 

Selvsagt fremkaller du følelser, hvis ikke så ville det jo virkelig vært noe galt en plass, ser ikke problemet med dette? Det er jo ikke negativt akkurat. Uansett så vil du skape følelser, uansett hvor mye du forsøker og ungå det.

 

Hvordan kan du være sikker på at gutten ikke like såret som deg? Eller til og med mer såret? Jeg er selv en av disse "kompliserte guttene" som du kaller oss ;) Jeg veit at gutter kan bli like såret..

Lenke til kommentar
Selvsagt fremkaller du følelser, hvis ikke så ville det jo virkelig vært noe galt en plass, ser ikke problemet med dette? Det er jo ikke negativt akkurat. Uansett så vil du skape følelser, uansett hvor mye du forsøker og ungå det.

 

Hvordan kan du være sikker på at gutten ikke like såret som deg? Eller til og med mer såret? Jeg er selv en av disse "kompliserte guttene" som du kaller oss ;)  Jeg veit at gutter kan bli like såret..

8852072[/snapback]

Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.

Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write.

Jeg blir sliten i hodet.

Lenke til kommentar
Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.

Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write.

Jeg blir sliten i hodet.

8852086[/snapback]

Oi...

 

 

Men vi kan også ha de samme problema, jeg har to stykk som er forelsket i meg, egentlig burde jeg være kjempeglad. Men jeg hater det fordi jeg må såre dem, og når jeg sårer noen så blir jeg også lei meg , slik som du nevnte.

 

Life is complicated :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...