Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt :cry:

7508066[/snapback]

Savner det jeg også :cry:

7508072[/snapback]

 

Jeg også savner det, har jobbet 1,5 år nå, men du og jeg savner skole egentlig. Altså, skole er kanskje ikke så kult, men du har jo masse venner og slik som betyr mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt :cry:

7508066[/snapback]

Det har du rett i..hm. Tror ikke jeg vil deppe noe over det før siste halvår i 3dje jeg. Kan ikke ta alle sorgene på forskudd. Etter vgs blir det sikkert andre ting som er minst like artige. Tror det blir kjekt å studere i hvert fall. Virker som om det er veldig bra miljø ved universitetene .. :)

Lenke til kommentar

*rocke til Cyanide - Dødsmaskin*

 

I MP3form :D

 

Takk SnittLeif, selv om jeg aldri skjønte noe av programmet :p

Så var det ut og kjøpe julegaver.

 

En pakke Marlboro, en haug med filmer og så må man finne noe til sjelevennen sin som man aldri har møtt og som ikke liker parfyme og sminke og klær og smykker og sånn, og som egentlig ikke ønsker seg noe til jul...

Skal ikke være enkelt! :p

Lenke til kommentar
ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt :cry:

7508066[/snapback]

Det har du rett i..hm. Tror ikke jeg vil deppe noe over det før siste halvår i 3dje jeg. Kan ikke ta alle sorgene på forskudd. Etter vgs blir det sikkert andre ting som er minst like artige. Tror det blir kjekt å studere i hvert fall. Virker som om det er veldig bra miljø ved universitetene .. :)

7508116[/snapback]

ja, du skal skole videre ja, siste halvåret mitt begynner snart..

__

 

 

woot? jeg tror jeg fant en hemmelig smiley på msn :hmm:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
ja, du skal skole videre ja, siste halvåret mitt begynner snart..

 

7508140[/snapback]

Skal du gå i lære eller begynne å jobbe etter vgs?

7508159[/snapback]

lærling (hvis jeg får lærlingplass)

 

bør gå greit. har bare en dag fravær til nå

 

 

woot? jeg tror jeg fant en hemmelig smiley på msn :hmm:

7508140[/snapback]

(x) ?

(z) ? Fortell meg :p

7508167[/snapback]

snikreklame: (xx)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...