-Lasse Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt 7508066[/snapback] Savner det jeg også 7508072[/snapback] Jeg også savner det, har jobbet 1,5 år nå, men du og jeg savner skole egentlig. Altså, skole er kanskje ikke så kult, men du har jo masse venner og slik som betyr mye. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt 7508066[/snapback] Det har du rett i..hm. Tror ikke jeg vil deppe noe over det før siste halvår i 3dje jeg. Kan ikke ta alle sorgene på forskudd. Etter vgs blir det sikkert andre ting som er minst like artige. Tror det blir kjekt å studere i hvert fall. Virker som om det er veldig bra miljø ved universitetene .. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 *rocke til Cyanide - Dødsmaskin* I MP3form Takk SnittLeif, selv om jeg aldri skjønte noe av programmet Så var det ut og kjøpe julegaver. En pakke Marlboro, en haug med filmer og så må man finne noe til sjelevennen sin som man aldri har møtt og som ikke liker parfyme og sminke og klær og smykker og sånn, og som egentlig ikke ønsker seg noe til jul... Skal ikke være enkelt! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Å herre, jeg blir overrasket hver jævla dag over hvor mange premieidioter som har fått tillatelse til å vandre fritt rundt på denne kloden!! Vi trenger flere kriger for å redusere tallene! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt 7508066[/snapback] Det har du rett i..hm. Tror ikke jeg vil deppe noe over det før siste halvår i 3dje jeg. Kan ikke ta alle sorgene på forskudd. Etter vgs blir det sikkert andre ting som er minst like artige. Tror det blir kjekt å studere i hvert fall. Virker som om det er veldig bra miljø ved universitetene .. 7508116[/snapback] ja, du skal skole videre ja, siste halvåret mitt begynner snart.. __ woot? jeg tror jeg fant en hemmelig smiley på msn Endret 15. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Å herre, jeg blir overrasket hver jævla dag over hvor mange premieidioter som har fått tillatelse til å vandre fritt rundt på denne kloden!! Vi trenger flere kriger for å redusere tallene! 7508128[/snapback] Du kan bli den utvalgte, du kan løpe rundt å stikke ned folk som ikke fortjener å være her Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan bli den utvalgte, du kan løpe rundt å stikke ned folk som ikke fortjener å være her 7508145[/snapback] Flott, tror veldig mange hadde dødd da Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 ja, du skal skole videre ja, siste halvåret mitt begynner snart.. 7508140[/snapback] Skal du gå i lære eller begynne å jobbe etter vgs? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Hadde en skikkelig drittdag i dag på skolen :<. Jeg møtte opp i førstetime og fikk høre at vi skulle ha en prøve jeg ikke visste om, kommer til å stryke. I andre økt fikk jeg tilbake matte-tentamen, og den gikk skeis den også. Og på vei hjem punkterte jeg =/ Dritt dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 woot? jeg tror jeg fant en hemmelig smiley på msn 7508140[/snapback] (x) ? (z) ? Fortell meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) ja, du skal skole videre ja, siste halvåret mitt begynner snart.. 7508140[/snapback] Skal du gå i lære eller begynne å jobbe etter vgs? 7508159[/snapback] lærling (hvis jeg får lærlingplass) bør gå greit. har bare en dag fravær til nå woot? jeg tror jeg fant en hemmelig smiley på msn 7508140[/snapback] (x) ? (z) ? Fortell meg 7508167[/snapback] snikreklame: (xx) Endret 15. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Bundy: hvorfor informerer du alle om at du er syk i hodet i signaturen din? Tror mesteparten vet det allerede Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Bundy: hvorfor informerer du alle om at du er syk i hodet i signaturen din?Tror mesteparten vet det allerede 7508183[/snapback] Fordi jeg er syk i hodet, haeheaeh. Pepsico, den har vært der siden xbox1 kom ut elns. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Bundy: hvorfor informerer du alle om at du er syk i hodet i signaturen din?Tror mesteparten vet det allerede 7508183[/snapback] Han bare prøver å få meg til å føle meg bedre Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Seether: Litt trist å være ferdig med vgs ja. Nyt årene du har igjen. Jeg har kun noen måneder igjen... :O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 yey! jeg har satt opp mrtg på hjemmenettet mangler bare å få den opp på nettet pga blokkert port 21 =( Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Greit mushi og Bundy Men da stikker jeg hjem skal planlegge flyttingen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Driver å jobber et år. Friår som det heter. Gleder meg til å begynne å studere på ordentlig. VGS var konge, savner den tida. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Såh. Meldt meg på romjulsturneringa i fotball Noe morsomt som skjer hos dere i jula? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Såh. Meldt meg på romjulsturneringa i fotball Noe morsomt som skjer hos dere i jula? 7508308[/snapback] Blir sikkert litt festing regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg