Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får Lars besøk av to svære karer fra Balkan... Bare finn ut min dødsårsak, og tidspunkt så er du fri som fuglen...

8849890[/snapback]

Stan Marsh klarte dette, og slo John "The biggest douche in the universe" Edwards i en synsk-fight.

 

Jeg føler et navn på... P, kjenner noen en person med et navn på P?

Lenke til kommentar
Da får Lars besøk av to svære karer fra Balkan... Bare finn ut min dødsårsak, og tidspunkt så er du fri som fuglen...

8849890[/snapback]

Det er ikke første gang jeg har hatt folk fra balkan etter meg. Visste du forresten at kosovoalbanere løper jævlig fort når man springer etter dem med kniv?

 

Og om du absolutt vil vite din dødsårsak og tidspunkt så kan jeg alltids fikse noe.

*leite etter kniven sin*

Lenke til kommentar
Da får Lars besøk av to svære karer fra Balkan... Bare finn ut min dødsårsak, og tidspunkt så er du fri som fuglen...

8849890[/snapback]

Stan Marsh klarte dette, og slo John "The biggest douche in the universe" Edwards i en synsk-fight.

 

Jeg føler et navn på... P, kjenner noen en person med et navn på P?

8849908[/snapback]

Du har like mye synske evner som en hest...

Lenke til kommentar
Det er ikke første gang jeg har hatt folk fra balkan etter meg. Visste du forresten at kosovoalbanere løper jævlig fort når man springer etter dem med kniv?

 

Og om du absolutt vil vite din dødsårsak og tidspunkt så kan jeg alltids fikse noe.

*leite etter kniven sin*

8849913[/snapback]

Kroater er generelt verre... Det kommer minst fem for å banke en... Pokker feiginger...

Lenke til kommentar
Kroater er generelt verre... Det kommer minst fem for å banke en... Pokker feiginger...

8849926[/snapback]

Ja hva faen er vitsen liksom.

 

Nei finnes ikke noe positivt som kommer fra balkan.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*Ta dekning og vente på flaming fra demille og SasaB* :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...