Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange japser på besøk her i dag, alt jeg klarer å tenke er "Dere har sannsynligvis et sykt sexliv" :wee:

 

Bukkake!

8849725[/snapback]

:!: Du er syk, men det er vi alle...

 

Kanskje det ender lykkelig med at Hyllerunkeren og Superemoen blir sammen.

8849729[/snapback]

:!: Det skulle jeg likt å se. Den enne kommer på den andres hår fra en hylle, mens den andre kutter seg :D

Lenke til kommentar
SasaB, skal vi vedde?

 

Jeg vedder på at jeg enten kommer opp i geografi eller naturfag imorra. Om jeg vinner, så skal du ha avataren og signaturen i en mnd til, om du vinner og jeg kommer ikke opp skal du slippe avataren ol.

 

til info så er det kun 28 personer på hele trinnet som kommer opp. Og man kan komme opp i naturfag, samfunnsfag, engelsk og geografi.

8849745[/snapback]

Fristende, men nei... Ikke flere veddemål mot deg, ditt orakel!

Lenke til kommentar
Marie er ikke et.. Erh. forholdsmenneske.. :p

8849747[/snapback]

Åh joda. Når man først blir skutt i bakhodet med fleskeeder, faller hvem som helst pladask.

 

Da kan de få en unge som blir hylle-emo eller super-runker? :hmm:

8849748[/snapback]

Gener er noen forunderlige ting.

Lenke til kommentar

Demille: Jeg kan vedde sammen med deg når det gjelder geografien. Jeg er doomed til å komme opp i det. Læreren gir oss bare tegninger, og møter ikke opp til timene, har altså ikke fått med meg så mye av pensum. Jeg er så sikker på at jeg kommer opp at jeg allerede har begynt lesingen.

Lenke til kommentar
Åh joda. Når man først blir skutt i bakhodet med fleskeeder, faller hvem som helst pladask.

8849760[/snapback]

Vel. Hun er biseksuell, men hun er homofil. Altså. Hun får kun følelser for jenter.. Men knuller gjerne en gutt i blandt.

8849772[/snapback]

Hvem hva sa du?

8849788[/snapback]

En venninne av meg. Hun bor i nærheten av roskilde. (Hvorfor er jeg ikke redd for å si dette? Hun er vekke i festivaluken.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...