Kibs Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kibs.. Du har vært her lengre enn meg. 8849562[/snapback] Nei! Vel du har fått positiv oppmerksomhet fra meg. Nå vet jeg hva og hvem jeg skal unngå. 8849567[/snapback] Joda. Men jeg havner ikke på noen liste. Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] Det er sikkert sunt for håret Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] Det er sikkert sunt for håret 8849596[/snapback] For Marie bryr seg sååå mye om håret sitt? Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] Hyllerunking er det eneste som redder en stakkars kåt gutt fra kjedsomheten av en skoledag. Joda. Men jeg havner ikke på noen liste. 8849581[/snapback] Hmm. 1. Pærer 2. Kibs 3. Fotoelektrisk effekt. There you go. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var nok en gutt, det er jo gutter som skyter ut salva! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm. 1. Pærer 2. Kibs 3. Fotoelektrisk effekt. There you go. 8849607[/snapback] Men hva er den lista over? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var nok en gutt, det er jo gutter som skyter ut salva! 8849608[/snapback] Selvsagt var det en dude. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var nok en gutt, det er jo gutter som skyter ut salva! 8849608[/snapback] Selvsagt var det en dude. 8849613[/snapback] Kunne vært en shemale Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] X-en hadde alltid et "kraftig gevær" og traff seg selv i håret hele tiden.. Rekorden hans er å treffe taket fra sengen, det er ca 1,8 meter fra toppen av madrassen.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvordan endte jeg øverst på den listen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg sitter og snakker med samme jenta nå: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier (11:50):Han rødmet som bare faen, og jeg smakte på det og sa "du burde spise mer frukt" Your God sier (11:51): så hentet jeg de greiene for læreren og gikk Your God sier (11:51): tror ikke han kommer til å tørre å se meg i øynene de neste årene ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var nok en gutt, det er jo gutter som skyter ut salva! 8849608[/snapback] hva ellers Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 X-en hadde alltid et "kraftig gevær" og traff seg selv i håret hele tiden.. Rekorden hans er å treffe taket fra sengen, det er ca 1,8 meter fra toppen av madrassen.. 8849617[/snapback] Ok, WTF? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier: jeg har sperm i håret. Your God sier: og nei, jeg tuller ikke Your God sier: jeg har sperm i håret Your God sier: jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der). Your God sier: så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet. Your God sier: HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT? 8849573[/snapback] X-en hadde alltid et "kraftig gevær" og traff seg selv i håret hele tiden.. Rekorden hans er å treffe taket fra sengen, det er ca 1,8 meter fra toppen av madrassen.. 8849617[/snapback] What the.. o0 Det er høytrykk, det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg sitter og snakker med samme jenta nå: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Your God sier (11:50):Han rødmet som bare faen, og jeg smakte på det og sa "du burde spise mer frukt" Your God sier (11:51): så hentet jeg de greiene for læreren og gikk Your God sier (11:51): tror ikke han kommer til å tørre å se meg i øynene de neste årene ^^ 8849622[/snapback] Gief MSN, over forum e-post, eller send meg hele samtalen senere, så vi kan legge den ut på bash.org eller noe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Deler ikke ut msn-en til Marie. Ikke sjans. Hun ville endt opp å bli mobbet uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Deler ikke ut msn-en til Marie. Ikke sjans. Hun ville endt opp å bli mobbet uansett. 8849647[/snapback] Marie er og blir dritrå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Deler ikke ut msn-en til Marie. Ikke sjans. Hun ville endt opp å bli mobbet uansett. 8849647[/snapback] Marie er og blir dritrå! 8849651[/snapback] Marie er en sær liten emotøs. Skapdansken min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eplefe, makan! Vi trenger flere lyspunkt i dagen vår. Holder ikke med deg og Aidskake stort lenger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kanskje jeg skal lokke henne inn på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg