Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Keldon, ikke hør på henne! Hu er jente! De lyver! Og har jentelus :O

8849531[/snapback]

Sier han som går med kjole. :hmm:

 

Her er en aldri så liten liste over brukere man bør holde seg unna (PS! Ikke vondt ment ovenfor brukerne som blir nevnt her ;) ):

 

SteffyPants

LarsP

Datasmurf

Bundy

Eplefe

Samt noen til. De utgjør kanskje forumets sjel og leven. Men de er farlige folk. Stay away!

8849532[/snapback]

Ah. :cool: Keldon: les og lær.

Lenke til kommentar

Hrisebro, skift-tasten min har hengt seg opp, så i 90% av tiden reagerer den som om den er holdt inne, selv om den ikke er det, og ting og tang markereres og jeg får store bokstaver og det blir helt håpløst å scrolle og alt mulig.

 

*forbanne laptopen sin*

 

 

Makan! Dette er en sammensvergelse!

Kibs, du er bare redd for å bli overflødig :p

 

 

*ta med seg sossisen / middagspølsa til L4r5 og stikke opp på kjøkkenet*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Her er en aldri så liten liste over brukere man bør holde seg unna (PS! Ikke vondt ment ovenfor brukerne som blir nevnt her ;) ):

 

SteffyPants

LarsP

Datasmurf

Bundy

Eplefe

Samt noen til. De utgjør kanskje forumets sjel og leven. Men de er farlige folk. Stay away!

 

:p

8849532[/snapback]

Aww. :love: Så søtt sagt :D

Lenke til kommentar
Her er en aldri så liten liste over brukere man bør holde seg unna (PS! Ikke vondt ment ovenfor brukerne som blir nevnt her ;) ):

8849532[/snapback]

Hvis de bruker så mye tid på forumet bør de være stolte å havne på en slik ''Wanted''-liste. De har hvertfall fått negativ oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Hrisebro, skift-tasten min har hengt seg opp, så i 90% av tiden reagerer den som om den er holdt inne, selv om den ikke er det, og ting og tang markereres og jeg får store bokstaver og det blir helt håpløst å scrolle og alt mulig.

 

*forbanne laptopen sin*

8849544[/snapback]

Skal vi grunnlegge gruppen "Stakkarene uten skift-tast"? :p

Lenke til kommentar
Hvis de bruker så mye tid på forumet bør de være stolte å havne på en slik ''Wanted''-liste. De har hvertfall fått negativ oppmerksomhet.

8849553[/snapback]

Når du sier det, så lurer jeg på om jeg burde bli fornærmet. Men vi får ta det med tida. Har ikke vært her like lenge som dem. :hmm:

Lenke til kommentar

Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Your God sier:

jeg har sperm i håret.

Your God sier:

og nei, jeg tuller ikke

Your God sier:

jeg har sperm i håret

Your God sier:

jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der).

Your God sier:

så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet.

Your God sier:

HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT?

Lenke til kommentar

Så klart kan du unngå oss, du kan unngå det meste som er moro og gøyalt, men da får du en kjedelig, svart-hvit-tilværelse og det unner jeg ikke noen!

 

 

For å nyte livet og ha det moro, må man ta noen risker ^^

 

 

Eplefe, OMFG! Så bra :D Hysterisk :lol:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hvis de bruker så mye tid på forumet bør de være stolte å havne på en slik ''Wanted''-liste. De har hvertfall fått negativ oppmerksomhet.

8849553[/snapback]

Vil ikke påstå at det er positivt akkurat..

 

Skal vi grunnlegge gruppen "Stakkarene uten skift-tast"? :p

8849554[/snapback]

Kan vi ta med dem som ikke har capslock også? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...