Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en aldri så liten liste over brukere man bør holde seg unna (PS! Ikke vondt ment ovenfor brukerne som blir nevnt her ;) ):

SteffyPants

LarsP

Datasmurf

Bundy

Eplefe

Samt noen til. De utgjør kanskje forumets sjel og leven. Men de er farlige folk. Stay away!

:p

Lenke til kommentar
Keldon, ikke hør på henne! Hu er jente! De lyver! Og har jentelus :O

8849531[/snapback]

Sier han som går med kjole. :hmm:

Her er en aldri så liten liste over brukere man bør holde seg unna (PS! Ikke vondt ment ovenfor brukerne som blir nevnt her ;) ):

SteffyPants

LarsP

Datasmurf

Bundy

Eplefe

Samt noen til. De utgjør kanskje forumets sjel og leven. Men de er farlige folk. Stay away!

8849532[/snapback]

Ah. :cool: Keldon: les og lær.

Lenke til kommentar

Hrisebro, skift-tasten min har hengt seg opp, så i 90% av tiden reagerer den som om den er holdt inne, selv om den ikke er det, og ting og tang markereres og jeg får store bokstaver og det blir helt håpløst å scrolle og alt mulig.

*forbanne laptopen sin*

Makan! Dette er en sammensvergelse!

Kibs, du er bare redd for å bli overflødig :p

*ta med seg sossisen / middagspølsa til L4r5 og stikke opp på kjøkkenet*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

SteffyPants

LarsP

Datasmurf

Bundy

Eplefe

:p

8849532[/snapback]

Aww. :love: Så søtt sagt :D

Lenke til kommentar

8849532[/snapback]

Hvis de bruker så mye tid på forumet bør de være stolte å havne på en slik ''Wanted''-liste. De har hvertfall fått negativ oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Hrisebro, skift-tasten min har hengt seg opp, så i 90% av tiden reagerer den som om den er holdt inne, selv om den ikke er det, og ting og tang markereres og jeg får store bokstaver og det blir helt håpløst å scrolle og alt mulig.

*forbanne laptopen sin*

8849544[/snapback]

Skal vi grunnlegge gruppen "Stakkarene uten skift-tast"? :p

Lenke til kommentar
Hvis de bruker så mye tid på forumet bør de være stolte å havne på en slik ''Wanted''-liste. De har hvertfall fått negativ oppmerksomhet.

8849553[/snapback]

Når du sier det, så lurer jeg på om jeg burde bli fornærmet. Men vi får ta det med tida. Har ikke vært her like lenge som dem. :hmm:

Lenke til kommentar
Når du sier det, så lurer jeg på om jeg burde bli fornærmet. Men vi får ta det med tida. Har ikke vært her like lenge som dem.  :hmm:

8849558[/snapback]

Vel du har fått positiv oppmerksomhet fra meg.

Nå vet jeg hva og hvem jeg skal unngå. :p

Lenke til kommentar

Hahaha xD Mest geniale samtalen på msn XD

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Your God sier:

jeg har sperm i håret.

Your God sier:

og nei, jeg tuller ikke

Your God sier:

jeg har sperm i håret

Your God sier:

jeg kom inn i guttegarderoben for å hente noen greier for læreren (ingen som hadde gym, ingen som skulle være der).

Your God sier:

så plutselig får jeg noe klissete i bakhodet.

Your God sier:

HVEM FAEN SITTER OPPÅ EN HYLLE OG RONKER I SKOLETIDEN UANSETT?

Lenke til kommentar

Så klart kan du unngå oss, du kan unngå det meste som er moro og gøyalt, men da får du en kjedelig, svart-hvit-tilværelse og det unner jeg ikke noen!

For å nyte livet og ha det moro, må man ta noen risker ^^

Eplefe, OMFG! Så bra :D Hysterisk :lol:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

8849553[/snapback]

Vil ikke påstå at det er positivt akkurat..

Skal vi grunnlegge gruppen "Stakkarene uten skift-tast"? :p

8849554[/snapback]

Kan vi ta med dem som ikke har capslock også? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...