Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

sjøl eller studio?

 

jeg skal ta tunga til torsdag. hvis den er hoven te julemiddan så dreper jeg noe

7507286[/snapback]

 

Studio. Oi, tunga. Lykke til;) Skal ta tragus snart. Etter jul en gang.

 

Kan du gjenta, hvis det noensinne har blitt tatt opp, hvorfor du har nicket Poopstick Kristèl?

7507281[/snapback]

Kan copy/paste fra gammel post jeg. Jeg og ei venninne var drita som f på ferie, og tenkte vi skulle ta en tur innom en lokal kiosk og kjøpe no godis. I mangel av engelskkunnskaper bryter venninna mi ut at hun vil ha en 'popstick', som da i hennes øre hørtes ut som et ganske så logisk navn for kjærlighet på pinne. Fyren i kassa så rart på oss og bare 'what? you want a poopstick?' så fikk vi uberlattis og løp ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ÆH!

 

Jeg hikker! Hvagjørjegnå!?

7507269[/snapback]

Stå på hodet med en hånd på ryggen. Drikk så 7 glass vann med grønn konditorfarge. Om du synes det blir vanskelig å stå på hodet og drikke grønt vann samtidig, kan du bytte om til gul konditorfarge. Den er ikke like effektiv, men det blir litt enklere.

6410510[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Er ikke noe morsomt! :cry:

 

Ringte typen for å få hjelp, men han hadde ikke noe fornuftig å komme med siden han sto å pissa. Jeg vil ikke hikke!

7507322[/snapback]

 

Drikk vann, lettere får du det ikke. ;) kvele hikka med vann, ta en slurk når den er på vei :p Hvis du bare kødda så overse denne, har ikke lest bakover i SO

Lenke til kommentar
Jeg skal ha en ørn som flyr over ut mot havet i solnedgang mens titanic går ned på ryggen og hele det kinesiske alfabetet på beina, dvs. hofta og ned

7507603[/snapback]

 

Og en liten Julenisse. Det er jo snart jul!

7507632[/snapback]

 

Ja, og en påskehare, siden påska kommer etter jul nesten.

 

Og så må jeg har noe som symboliserer smerten jeg har innvendig!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...