Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken avatar hadde han før da? Og hva har Epletyv med saken å gjøre. Har hun tilgang til Zeromac sin bruker. OMG

8848404[/snapback]

Ok, jeg kan forklare:

 

Epletyv gikk på min bruker i går, og skrev noen ting, logget på sin egen, skrev noe, logget på min osv.

Og i går kveld (rundt 23:00), hadde hun glemt passordet til hennes egen bruker, så hun skrev på min. Har sendt henne passordet på SMS nå da :wee:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Humhum.

 

Snorre: Ja, jeg vet. Litt merkelig :wee:

Lenke til kommentar

Vel vel. Godt alt ordnet seg til slutt. Jeg sier bare faren ved auto-login. Hvis man bruker passordet for sjeldent glemmer man det til slutt. Akkurat som jeg glemte min forrige pin-kode hele tiden fordi mobilen alltid sto på. Bortsett fra når jeg kom ut av kinoen da.

Lenke til kommentar
God morgen hc, Neppe, Zeromac, Demille og Equerm :)

8848444[/snapback]

La meg minne om reglene for tråden:

 

* Det er ikke lengere lov å poste god-nattlister. Slike poster vil bli slettet og beregnet som spam. Det er lov å si god natt til fok ja, men ikke med alle som er pålogget eller alle som leser threaden. Eksempel på det kan du se her:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
God natt Per, pål, espen, askeladde, hans jørgen, supermann, per hansen, ottar jensen, mike terry, lars synnøve, camelsmoker, hidden-superninja, pwndz0rz, kappelanen, liten fugl, osv..

 

Denne regelen gjelder også for god morgen-lister, hallo-lister osv.

Lenke til kommentar
Morn Demonizer!

 

Nå løper jeg på skolen, er veiledning om 15 minutt. Og jeg bruker cirkus 15 minutt til skolen. Blir perfekt timing. ^^,

8848454[/snapback]

 

Du er vel snart ferdig med skolen for i år?

 

Hei Ludvig! :D

8848482[/snapback]

 

Hvordan går det søten? Sovet godt og slikt?

 

 

---

 

Snorre, jeg tenkte vel ikke helt over det. Dessverre.

Blitt en vane å være vennlig og hilse på folket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...