SemikolonP Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 REGELBRUDD!! Neida. God morgen, og ha det bra. Tror jeg stikker til bussen nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Mornings SO Jeg er trøtt som vanlig. Så på Pulp Fiction til klokka 00.00 i går kveld. Drar på skolen om eksakt 7 min og 10 sekunder Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 OMG hva har skjedd med brukeren min? O.o Ny avatar wut the fuck? Epletyyyyv! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Hahahaha. :!: Indeed the day is young. Og det er fortsatt masse å gjøre. Siste dag med forberedelser til muntlig eksamen i nyere historie. Eksamener er det morsomste jeg vet......... eller ikke. Vel, er vel bare å hoppe inn i det etterhvert. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 And now Zeromac got pwndt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken avatar hadde han før da? Og hva har Epletyv med saken å gjøre. Har hun tilgang til Zeromac sin bruker. OMG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 And now Zeromac got pwndt! 8848402[/snapback] Noe innmari også. Nå er det den ekte Zeromac som skriver.. Jaja, Epletyv sa at hun hadde glemt passordet hennes? Jaja, får sende melding da.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Gjeeesp, jeg fikk bare 5 timer med søvn i natt fordi jeg satt å så på Shooter, gud for en bra film Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Gjeeesp, jeg fikk bare 5 timer med søvn i natt fordi jeg satt å så på Shooter, gud for en bra film 8848409[/snapback] Hvilken av dem? Er listet opp flere filmer, samt tv-serier med det navnet på imdb. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken avatar hadde han før da? Og hva har Epletyv med saken å gjøre. Har hun tilgang til Zeromac sin bruker. OMG 8848404[/snapback] Ok, jeg kan forklare: Epletyv gikk på min bruker i går, og skrev noen ting, logget på sin egen, skrev noe, logget på min osv. Og i går kveld (rundt 23:00), hadde hun glemt passordet til hennes egen bruker, så hun skrev på min. Har sendt henne passordet på SMS nå da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Så Epletyv greier å rote vekk sitt eget passord, in her head. Og av uante grunner kan du hennes passord og sender det til hun. Allright Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Wtf, Epletyv, det er ikke lov å poste på andres brukere uten at brukeren selv godtar det. Hva har du gjort med Vetle? 8846819[/snapback] Jeg fikk lov! Vetle har stukket fra meg og jeg har ikke mer penger på kortet, så jeg kan ikke sende mld og spørre hva passordet mitt er. lol 8846884[/snapback] Humhum. Snorre: Ja, jeg vet. Litt merkelig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Vel vel. Godt alt ordnet seg til slutt. Jeg sier bare faren ved auto-login. Hvis man bruker passordet for sjeldent glemmer man det til slutt. Akkurat som jeg glemte min forrige pin-kode hele tiden fordi mobilen alltid sto på. Bortsett fra når jeg kom ut av kinoen da. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 God morgen hc, Neppe, Zeromac, Demille og Equerm Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Ooohhh. Kanskje jeg kan bruke Julie sin bruker om jeg glemmer passordet mitt. Reserve. Genialt. Jeg trenger flere damer med bruker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Morn Demonizer! Nå løper jeg på skolen, er veiledning om 15 minutt. Og jeg bruker cirkus 15 minutt til skolen. Blir perfekt timing. ^^, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 God morgen hc, Neppe, Zeromac, Demille og Equerm 8848444[/snapback] La meg minne om reglene for tråden: * Det er ikke lengere lov å poste god-nattlister. Slike poster vil bli slettet og beregnet som spam. Det er lov å si god natt til fok ja, men ikke med alle som er pålogget eller alle som leser threaden. Eksempel på det kan du se her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God natt Per, pål, espen, askeladde, hans jørgen, supermann, per hansen, ottar jensen, mike terry, lars synnøve, camelsmoker, hidden-superninja, pwndz0rz, kappelanen, liten fugl, osv.. Denne regelen gjelder også for god morgen-lister, hallo-lister osv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Hei Ludvig! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Morn Demonizer! Nå løper jeg på skolen, er veiledning om 15 minutt. Og jeg bruker cirkus 15 minutt til skolen. Blir perfekt timing. ^^, 8848454[/snapback] Du er vel snart ferdig med skolen for i år? Hei Ludvig! 8848482[/snapback] Hvordan går det søten? Sovet godt og slikt? --- Snorre, jeg tenkte vel ikke helt over det. Dessverre. Blitt en vane å være vennlig og hilse på folket. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Jaja, sovet godt... Men ikke lenge Spilte Guitar Hero til jeg sovnet av.. Hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg