Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En person som har hørt om dem.  :ohmy: Rhapsody Of Fire, takk. De skiftet navn på grunn av copyright-problemer.  :p

8847509[/snapback]

 

For meg vil de alltid være Rhapsody.

 

Har hørt på dem siden de begynte på slutten av nittitallet. Husker jeg satt i min daværende svoger sin Chevy og koste meg med musikken.

Lenke til kommentar
For meg vil de alltid være Rhapsody.

 

Har hørt på dem siden de begynte på slutten av nittitallet. Husker jeg satt i min daværende svoger sin Chevy og koste meg med musikken.

8847580[/snapback]

Var mer kos på den tida, vil jeg påstå. Selv om jeg ikke hørte på dem da. Rhapsody it is. :p

 

Da stakk jeg. Ha en flott kveld.  :)

8847582[/snapback]

God natt til deg. :)

Lenke til kommentar
Var mer kos på den tida, vil jeg påstå. Selv om jeg ikke hørte på dem da. Rhapsody it is. :p

 

8847594[/snapback]

 

Så du liker også de litt eldre platene? Skjønt "Rain of a Thousand Flames" også er en glimrende EP.

 

Fett, da vet jeg om en jente til som liker Rhapsody (of Fire :p ), da er jeg oppe i hele 2 personer :!:

Lenke til kommentar
Så du liker også de litt eldre platene? Skjønt "Rain of a Thousand Flames" også er en glimrende EP.

 

Fett, da vet jeg om en jente til som liker Rhapsody (of Fire :p ), da er jeg oppe i hele 2 personer :!:

8847630[/snapback]

Fins en god del på deres offisielle forum. ;) Kos folk der, selv om det er bare spam og kjipe ting for tida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...