Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Ta kontakt med sjefen du Ustedalen.

Han vil sikkert forså deg :)

 

Be heller om å få utsatt det til neste helg.

8847015[/snapback]

Joda, men nå har jeg ikke en gang snakket med noen av de som er i høyere "rank" enn meg. Bare en på samme alder som meg. Hva om det var kødd eller noe han missforsto?

 

 

Du har det fint nå for tiden ser jeg :p

 

 

leste du pm eller?

8847020[/snapback]

Yes..

 

Kan svare deg igrunn her.

http://www.web10.nu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Der har du meg.. og Vetle : D

8846884[/snapback]

 

Men forskjellen er jo at han ser like teit ut som.... emh... meg( :ermm: ) på det bildet, mens du var fin.

 

wtf er det han driver med egentlig?

8846938[/snapback]

Vetle var nå søt han også, da. :wee: Men den armbevegelsen er litt tvilsom.

Lenke til kommentar

Han du snakka med i butikken har sikkert hørt de skulle lære opp en ny kar på kassa i helga. Trenger ikke være deg, de skal vel ansette flere i sommer? Kan ikke lære opp alle på samme helga, da blir det jo kaos for de fast ansatte.Har du ikke hørt noe fra sjefen enda, er det ikke ditt problem heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Skal du ha deg hosting? Er ikke så sikker på om jeg ville gått for web10 nå.. ;)

8847120[/snapback]

Hva ville du brukt?

8847139[/snapback]

Er ikke helt sikker, men administrerer per i dag 3 webhotell hos web10.nu, og sidene er ofte treige og ellers tar det lang tid på support om noe ikke fungerer som det skal.

 

(De skal ha + for å tillate mysqltilkoblinger utenfra..)

 

Er selv på jakt etter en ny host, og det er veldig mulig jeg velger subsys som min neste. Eller DCV.

Lenke til kommentar
Skal du ha deg hosting? Er ikke så sikker på om jeg ville gått for web10 nå.. ;)

8847120[/snapback]

Hva ville du brukt?

8847139[/snapback]

Er ikke helt sikker, men administrerer per i dag 3 webhotell hos web10.nu, og sidene er ofte treige og ellers tar det lang tid på support om noe ikke fungerer som det skal.

 

(De skal ha + for å tillate mysqltilkoblinger utenfra..)

 

Er selv på jakt etter en ny host, og det er veldig mulig jeg velger subsys som min neste. Eller DCV.

8847176[/snapback]

Ja, men jeg skal ikke ha så mye innpå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...