Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teller ikke på den "offisielle" tellinga, da. :hmm:

8846324[/snapback]

 

Er den den står i profilen etter Mest aktiv i: OT-baren som gir mest status da :)

 

 

Yaricks: Gadd ikkje se skikkelig igjennom, men grafikkkortet var kanskje litt svakt? Hva bruker du PCen til?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Jaja, den personen som har opprettet og brukt identiteten til Zeromac og Vhaakonsen elns da. Den lille gutten med lyst hår! Whatever.

8846814[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

62hr1ax.jpg

 

Den lille, rare gutten med lyst hår :fun:

 

Whats up med MSN? o.O

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Jaja, den personen som har opprettet og brukt identiteten til Zeromac og Vhaakonsen elns da. Den lille gutten med lyst hår! Whatever.

8846814[/snapback]

 

Jeg spurte faktisk en gang, og han sa at han sendte sånn søknad elns.

 

 

Jaja, den personen som har opprettet og brukt identiteten til Zeromac og Vhaakonsen elns da. Den lille gutten med lyst hår! Whatever.

8846814[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Den lille, rare gutten med lyst hår :fun:

 

Whats up med MSN? o.O

8846834[/snapback]

 

Der har du meg.. og Vetle : D

 

Wtf, Epletyv, det er ikke lov å poste på andres brukere uten at brukeren selv godtar det. :p Hva har du gjort med Vetle?

8846819[/snapback]

 

Jeg fikk lov! :hrm:

Vetle har stukket fra meg og jeg har ikke mer penger på kortet, så jeg kan ikke sende mld og spørre hva passordet mitt er. lol :blush:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Faen, i går så gikk jeg innom jobben for å sjekke når jeg skulle jobbe i sommer. Sjefen var ikke på jobb, så jeg fikk vite at jeg måtte komme tilbake neste mandag.

Så i dag sier plutselig en som jobber der at han skal ha opplæring med meg i kassa nå til helgen. Det går jo ikke. Jeg skal til en annen by på lørdag på full fest, og jeg har 18 års dag fest og velkommen hjem fest på søndag. Og dette har vært planlagt lenge.

 

Pluss at jeg ikke har hørt noe fra sjefen min. ARGH!

Lenke til kommentar
Faen, i går så gikk jeg innom jobben for å sjekke når jeg skulle jobbe i sommer. Sjefen var ikke på jobb, så jeg fikk vite at jeg måtte komme tilbake neste mandag.

Så i dag sier plutselig en som jobber der at han skal ha opplæring med meg i kassa nå til helgen. Det går jo ikke. Jeg skal til en annen by på lørdag på full fest, og jeg har 18 års dag fest og velkommen hjem fest på søndag. Og dette har vært planlagt lenge.

 

Pluss at jeg ikke har hørt noe fra sjefen min. ARGH!

8846992[/snapback]

Du har det fint nå for tiden ser jeg :p

 

 

leste du pm eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...