Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Åhh, glad jeg enda har ett år igjen før eksamen  ;)

Ferdig med de siste leksene før sommerferien, det er VIDUNDERLIG!

8845251[/snapback]

Du har ingenting å grue deg til når det gjelder eksamen. Ikke betyr den så mye i ungdomsskolen heller.

24timer så jeg er så og si ferdig med ungdomskolen, blir kvitt alle de gamle uoptaterte lærerene og kan kanskje begynne å lære noe :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skitt! Rødvin og sobril sammen anbefales IKKE. Jeg sovnet på telefonen med verdens skjønneste jente! :wallbash:

8845116[/snapback]

huff, ringe opp igjen? :ermm:

8845124[/snapback]

hun ringte opp og vekte meg igjen :p

Faen jeg følte meg dum...

Jaja hu vet jeg sliter med angst så jeg tar sobril en gang i blant. Jeg skulle bare ikke vært dum nok til å begynne på rødvinen. nå sitter jeg og pimper battery for å våkne mer.

Lenke til kommentar
hun ringte opp og vekte meg igjen :p

Faen jeg følte meg dum...

Jaja hu vet jeg sliter med angst så jeg tar sobril en gang i blant. Jeg skulle bare ikke vært dum nok til å begynne på rødvinen. nå sitter jeg og pimper battery for å våkne mer.

8845316[/snapback]

Hvis hun vet det så går det nok fint, men du må kanskje slite litt med og bli våken igjen ja :p

Er litt spent på ettereffekten jeg.. :hmm:

Lenke til kommentar

8845251[/snapback]

Du har ingenting å grue deg til når det gjelder eksamen. Ikke betyr den så mye i ungdomsskolen heller.

Bare vent til høyskole/universitet hvor det er minst en eksamen i hvert fag, og et fag varer bare i 6 måneder om regel. Litt mer enn de få man har før den tid. ;)

Lenke til kommentar

8845251[/snapback]

Bare vent til høyskole/universitet hvor det er minst en eksamen i hvert fag, og et fag varer bare i 6 måneder om regel. Litt mer enn de få man har før den tid. ;)

8845417[/snapback]

:ohmy: Heldig vis skal jeg gå to år på byggfag og to år i lære, så er jeg ferdig utdannet :) Slapt? ehh. Ja Men greit :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...