VesleKim Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Åhh, glad jeg enda har ett år igjen før eksamen Ferdig med de siste leksene før sommerferien, det er VIDUNDERLIG! 8845251[/snapback] Du har ingenting å grue deg til når det gjelder eksamen. Ikke betyr den så mye i ungdomsskolen heller. 24timer så jeg er så og si ferdig med ungdomskolen, blir kvitt alle de gamle uoptaterte lærerene og kan kanskje begynne å lære noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Skitt! Rødvin og sobril sammen anbefales IKKE. Jeg sovnet på telefonen med verdens skjønneste jente! 8845116[/snapback] huff, ringe opp igjen? 8845124[/snapback] hun ringte opp og vekte meg igjen Faen jeg følte meg dum... Jaja hu vet jeg sliter med angst så jeg tar sobril en gang i blant. Jeg skulle bare ikke vært dum nok til å begynne på rødvinen. nå sitter jeg og pimper battery for å våkne mer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja. Norsk kunne jo vært en god ting å lære seg. Men nå bør jeg egentlig jobbe litt. Må finne språk og tid for Veronica av Knut Hamsun, og en del tekstutdrag fra Ondskapen av Jan Guillou. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Eg kom opp i matte, skal renovere skulen. Er så jævlig misunnelig på kameraten min som skal presentere favorittmusikken sin i engelsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Åh, hadde vært så lett og komt opp i en eller annen random musikksjanger, eller preika om avantgarde musikk fra 20-tallet til Zappa. Da hadde jeg ikke trengt å lese så mye heller. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 hun ringte opp og vekte meg igjen Faen jeg følte meg dum... Jaja hu vet jeg sliter med angst så jeg tar sobril en gang i blant. Jeg skulle bare ikke vært dum nok til å begynne på rødvinen. nå sitter jeg og pimper battery for å våkne mer. 8845316[/snapback] Hvis hun vet det så går det nok fint, men du må kanskje slite litt med og bli våken igjen ja Er litt spent på ettereffekten jeg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Er litt spent på ettereffekten jeg.. 8845368[/snapback] Fordelen er at jeg er dønn ærlig på telefonen nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er død... Så mange fakta, så mye engelsk. Eksamen blir min død. Jobbet i 8 timer nå, dør... Tar en pause og så jobbe fram til klokka 10, så sove så jobbe, så jobbe mer så presenete. Og så Serbia og Montenegro i to uker på fredag! Hvis jeg lever lenge nok... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Åhh, glad jeg enda har ett år igjen før eksamen Ferdig med de siste leksene før sommerferien, det er VIDUNDERLIG! 8845251[/snapback] Du har ingenting å grue deg til når det gjelder eksamen. Ikke betyr den så mye i ungdomsskolen heller. Bare vent til høyskole/universitet hvor det er minst en eksamen i hvert fag, og et fag varer bare i 6 måneder om regel. Litt mer enn de få man har før den tid. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Er litt spent på ettereffekten jeg.. 8845368[/snapback] Fordelen er at jeg er dønn ærlig på telefonen nå 8845387[/snapback] Er du sikker på at det er en fordel SasaB: i'm doin' tha same shit (bare at jeg ikke har jobbet i dag *sliiter litt* ) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Tjohei . Da er enda en fin dag kommet til ende . Hva driver forum folket med? Her går det i Howie Day- Africa.. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Venter på CSI! Utrolig nok blir jeg aldri lei... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ueland, ikke minn meg på det Ser ut til at jeg må jobbe som en djevel til høsten om jeg kommer inn på noe =P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) SasaB: i'm doin' tha same shit (bare at jeg ikke har jobbet i dag *sliiter litt* ) 8845431[/snapback] Yeah. Did you come up in English? Da gikk jeg, måtte Gud vær nådig mot meg! Endret 12. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Å å å det er CSI i dag! EDIT: Vet, samme greiene her gang, men like kult for det! Endret 12. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Siden alle slenger karakterene kan jeg vel "skryte" litt også.. Gikk fra 3,6 til 3,9. Stolt? Nah :!: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 nei, jeg kom opp i norsk,. litt hist.. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja.Norsk kunne jo vært en god ting å lære seg. 8845324[/snapback] Hehe. Ja, men nå er det jo heldigvis muntlig vi skal oppi, da har ikke alle skriveleifan noe å si ... blir heller verre med Ænglisj utalen min Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Åhh, glad jeg enda har ett år igjen før eksamen Ferdig med de siste leksene før sommerferien, det er VIDUNDERLIG! 8845251[/snapback] Du har ingenting å grue deg til når det gjelder eksamen. Ikke betyr den så mye i ungdomsskolen heller. Bare vent til høyskole/universitet hvor det er minst en eksamen i hvert fag, og et fag varer bare i 6 måneder om regel. Litt mer enn de få man har før den tid. 8845417[/snapback] Heldig vis skal jeg gå to år på byggfag og to år i lære, så er jeg ferdig utdannet Slapt? ehh. Ja Men greit Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 nei, jeg kom opp i norsk,. litt hist.. 8845483[/snapback] Hvilket tema? Jeg fikk "Understanding Conflicts and Solutions in the World". Jeg valgte WWI, og fy faen så mye stoff. Hærene var forresten teite der, døde jo 200 000 per slag. Amatører. Skyttergraver får ta skylda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg