Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men nå er jeg lat og liker å ha et norskt tastatur.  :p

 

Neida, men det var nok adapteret som tok skrekken. Og dra med det på skolen og feste et kilos adapter i taket? Høres ikke så fristende ut.

8843146[/snapback]

Jeg tenkte å kjøpe et adapter neste gang jeg er nedover kontinentet, eventuelt Sverige. Sony selger desverre ikke slikt i Norge, og adapteret er ikke akkurat "et kilo".. Men samme det.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
For meg ville det blitt sosiale mål, i og med at jeg jobber med å bli kvitt sosialangst og slikt. Har nylig overvunnet frykten for å snakke med fremmede i telefon. KLarte å ringe og bestille frisørtime selv.. :wee: *stolt*

8843089[/snapback]

Joda, det ville det nok blitt her også, men jeg har ikke så mye og skrive om, kun angsten min for å ta initiativ, for ellers så går det ganske fint her.. :hmm:

8843138[/snapback]

Er det virkelig en egen type angst? Trodde det bare var global malfunction hos de fleste mennesker. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
ikke slik :p

 

"angsten" min

8843236[/snapback]

Hehe, skjønner. :p

 

Ja, det er det verdt å bli flink til. Særlig når det kommer til at man er gutt og vil be med en jente ut eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
"Alt" holder ikke. :hmm:

8843374[/snapback]

Men.. om det var alt, da?

8843378[/snapback]

... Du kan se hvor skummel jeg er på lørdag, du. :p Eller skal jeg ta med meg Yoshi-bamsen min?

Lenke til kommentar
Den fryktsomme Vegard_

Den fryktsomme Yoshi

 

Ble mer skremt av Vegard_

 

:p

8843395[/snapback]

Endelig en som har forstått det! :cool:

 

... Du kan se hvor skummel jeg er på lørdag, du. :p Eller skal jeg ta med meg Yoshi-bamsen min?

8843402[/snapback]

Hæ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...