themaceman Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Rundt 24-25k vil jeg tro . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 hvorfor kjøpe så dyr tv? jeg blir bare misunnelig.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen her som vet hva jeg kan si om litteratur i nyere tid, og om temaet ung i litteraturen? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 4" Større enn vår. Sukk Jeg viste nettopp søstra mi et bilde av meg, så spurte hu "Er det deg eller Martin?" Greit nok så er jeg langt unna, men..uansett, slemt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Isj nå går det mot en dårlig karakter på eksamen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen her som vet hva jeg kan si om litteratur i nyere tid, og om temaet ung i litteraturen? 8841517[/snapback] Lag en tråd om det.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Litt kjedelig å gå ned 42" tommer, men men. Sånn går det når man flytter inn i en leilighet med mindre plass. Den ser utvilsomt bedre ut da. =) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva skjer på dette forumet da? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) holder vi fortsatt på post 6666? edit: jepp, det gikk Endret 12. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Faen, må få levert inn en norsktekst snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Kjedet meg på bussen igjen. Blei et par forumviser til. Denne gang inspirert av Jokke & Valententinerne Gutta Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja så sitter vi her igjenSom om vi var noen nerdemenn Vi spammer om øl og sprit og dop og gamle historier som alle har hørt fra før For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Ja så sitter vi her igjen og venter på at modden skal gå hjertet blir kaldt og ølet blir varmt og vi begynner å få litt vondt for å le For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Jeg husker alle våre skumle planer og alt vårt haaat (yeah) Hvor er det hatet nå? Jeg spammer ingenting Vi pleide å gå rundt å drømme Drømme om vår heeeeevn (yeah) Hvem var det vi skulle flame? Jeg husker ingenting Ja så var man endelig voksen søvnløs om natta og postcount til himmels Pengeproblemer og warningproblemer og alkoholproblemer som det gale forumstyret Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Sola skinner Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sola skinner og jeg er så gladDet er fordi jeg spammer vilt i dag sola skinner og jeg er så glad Jeg har med pils og jeg spammer vilt om all den prevansjonen som fins jeg har med pils og jeg spammer vilt idag Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana To i lag i en telletråd Vi sprer litt dritt og vi spammer vilt To i lag i en telletråd Det er fiiiiiint Og etterpå går vi inn i SO Du ler av meg og jeg ler av deg og etterpå går vi inn i SO La aldri en moddis banne deg neineineineineineinei Han er mye eklere enn deg og meg Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana Endret 12. juni 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Happy, happy. Lars har kjøpt ny TV (må kvitte meg med projektoren grunnet flytting): Samsung LE-46M86 8841427[/snapback] nice TV da *misunne* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Oh my god, teh TV! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Du postet Gutta to ganger. Litt mye originaltekst synes jeg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Du postet Gutta to ganger. 8841647[/snapback] fixed Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Kjedet meg på bussen igjen. Blei et par forumviser til. Denne gang inspirert av Jokke & Valententinerne Gutta Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja så sitter vi her igjenSom om vi var noen nerdemenn Vi spammer om øl og sprit og dop og gamle historier som alle har hørt fra før For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Ja så sitter vi her igjen og venter på at modden skal gå hjertet blir kaldt og ølet blir varmt og vi begynner å få litt vondt for å le For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Jeg husker alle våre skumle planer og alt vårt haaat (yeah) Hvor er det hatet nå? Jeg spammer ingenting Vi pleide å gå rundt å drømme Drømme om vår heeeeevn (yeah) Hvem var det vi skulle flame? Jeg husker ingenting Ja så var man endelig voksen søvnløs om natta og postcount til himmels Pengeproblemer og warningproblemer og alkoholproblemer som det gale forumstyret Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Sola skinner Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sola skinner og jeg er så gladDet er fordi jeg spammer vilt i dag sola skinner og jeg er så glad Jeg har med pils og jeg spammer vilt om all den prevansjonen som fins jeg har med pils og jeg spammer vilt idag Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana To i lag i en telletråd Vi sprer litt dritt og vi spammer vilt To i lag i en telletråd Det er fiiiiiint Og etterpå går vi inn i SO Du ler av meg og jeg ler av deg og etterpå går vi inn i SO La aldri en moddis banne deg neineineineineineinei Han er mye eklere enn deg og meg Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana 8841620[/snapback] Vi kan lage sanger av dem! Endret 12. juni 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Kan noen gi meg en glassflaske med cola? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noes! Jeg rakk ikke side 6666! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Kan noen gi meg en glassflaske med cola? 8841694[/snapback] Jeg kan gi deg et bilde av en. *handle glasscola når jeg er på butikken* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg