Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra mange her som er bra tidlig vaakne! Dere er helt utrolige. Gaar dere ofte paa forumet för skoletid?

Klokken er kvart paa 9 her i Tyrkia naa. Vi har omtrent 30 grader i skyggen, hva den er i sola har jeg ikke peiling paa. Hvordan er vaeret hjemme i gode, gamle Norge? Dere ANER ikke hvor jeg savner maten der hjemme. De serverer bare kylling og kylling og ris og oksekjött og enda mer kylling og ris ... Det blir man jaggu fort lei av. Vil ikke smake kylling eller ris paa uker etter at jeg kommer hjem.

God morgen folkens.

Starter ikke før klokka 10, men klarer ikke sove i varmen.

8839462[/snapback]

Hvor varmt er det egentlig?

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Skulle onske jeg var et A-menneske som dere. Jeg er ett typisk B-menneske. Eneste grunnen til at jeg er her naa er fordi jeg hadde trening klokken 8 tyrkisk tid, klokken 7 norsk tid. Jeg orker ikke staa opp saa tidlig i to uker til, saa i dag fikk jeg flyttet det til kl. 9.20 tyrkisk tid :w00t: jippi!! Jeg faar sove en hel time lenger!

Hvordan faar dere til aa staa opp saa tidlig hver dag?

Jeg er dyktig imponert, men siden dere sitter her er dere vel egentlig litt avhengige av forumet saa jeg er litt mindre imponert ... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har tatt toget fra.. Drammen. Og det var fremme i Bergen 0657, så lenge enn det fikk ikke jeg sove. :wee:

EDIT: Egentlig står jeg opp klokken 07:03 hver dag, så det var ikke store forskjellen, egentlig.

8839493[/snapback]

Wow. Og du trives med aa staa opp saa tidlig, eller er det tvang?

Lenke til kommentar

Når man har fast jobb må man opp tidlig uansett. Da blir man bare helt vant til det. Jeg er også mega-B menneske, men når jeg hadde vanlig 8-16 jobb ble jeg helt vant med å stå opp tidlig og legge meg tidlig-ish. Våkna alltid lenge før vekkeklokka uthvilt.

I denne jobben er det 3 skift, så vi bytter til mellom dag og kveldsskift hver uke + 2 uker natt hver 8. uke. Det sliter på sinnstilstanden å snu døgnet rundt såpass ofte. Og man blir ikke mye sosial av det heller.

Nå er jeg ganske fucked hver gang det er dagskift (starter 06:30) og trenger mange dager på å komme meg i rytmen. Og da bytter vi til kveldsskift neste uke likevel :p (14-22)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...