Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faens katte som har pissa på segselv. Jeg må vaske halve huset og alle teppene i mårra fordi han har dratt seg bortover gulvet, halvveis i narkose og full av piss. Nå ligger han og gnir det utover sofaen.

 

Heldigvis begynner katta å kvikne til skikkelig, så nå skal han vaskes! :mad:

 

(han hadde mye større baller enn kattene til svigermor som er en mnd større. Dyrlegen ble helt sjokkert over hvor digre de var. Det er gutten sin det!)

Lenke til kommentar
Faens katte som har pissa på segselv. Jeg må vaske halve huset og alle teppene i mårra fordi han har dratt seg bortover gulvet, halvveis i narkose og full av piss. Nå ligger han og gnir det utover sofaen.

 

Heldigvis begynner katta å kvikne til skikkelig, så nå skal han vaskes! :mad:

 

(han hadde mye større baller enn kattene til svigermor som er en mnd større. Dyrlegen ble helt sjokkert over hvor digre de var. Det er gutten sin det!)

7505242[/snapback]

Og siden han var så velutstyrt så fikk du dem kappet av.. :(

Lenke til kommentar
Og siden han var så velutstyrt så fikk du dem kappet av.. :(

7505246[/snapback]

Jeg vil ikke ha en katt som pisser på trappa, stikker av, voldtar alle naboene og slåss så han blir full av sår og infeksjoner.

 

Jeg vil ha en leken tøff katt som bare sover på sofaen :fun: Og jakter på edderkopper da :)

 

 

(fikk ikke vaska han skikklig fordi jeg kom på han har et sår som sikkert ikke er digg å få såpe i)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...