Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det var et godt spørsmål du. Jeg kan desverre ikke røpe mer. Men om dere er interessert i en jobb som avatarbytter er det bare å kontakte meg. :p

8838335[/snapback]

Timespris? :dribble:

8838357[/snapback]

Beklager. Jeg kan ikke gi noe lønnstilbud over forumet. Dette er meget diskrete saker. Om alle får vite hvor god lønn jeg gir vil jo de kreve mer penger for sine jobber. Og dermed bryter samfunnet sammen. Jeg kan bare si at lønnen er god. :innocent:

Lenke til kommentar
Beklager. Jeg kan ikke gi noe lønnstilbud over forumet. Dette er meget diskrete saker. Om alle får vite hvor god lønn jeg gir vil jo de kreve mer penger for sine jobber. Og dermed bryter samfunnet sammen. Jeg kan bare si at lønnen er god.  :innocent:

8838388[/snapback]

Betales den i naturalia eller penger? Og er det forskjeller i betaling for jenter og gutter? :ph34r:

Lenke til kommentar
Beklager. Jeg kan ikke gi noe lønnstilbud over forumet. Dette er meget diskrete saker. Om alle får vite hvor god lønn jeg gir vil jo de kreve mer penger for sine jobber. Og dermed bryter samfunnet sammen. Jeg kan bare si at lønnen er god.  :innocent:

8838388[/snapback]

Sign me up!

 

Timesbetaling, og evt annen info kan vi ta over pm. eller... det flotte drømmenettverket. Mrbjoern er sjukt trøtt. Natta. :wee:

Lenke til kommentar
Orresnei har endret nicket sitt o_O

 

Jeg tar gjerne betalt i naturalia av Snorre ;)

8838418[/snapback]

Haha. You're hired. :p

 

Og ja, jeg har byttet nick. Er det ikke utrolig hvor mye finere Snorre er? Hehe, hvertfall litt finere synes jeg. Også passer den til min nye forumstil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...