Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida.. :blush:

8838241[/snapback]

Oppdatert signatur. :wee:

Er morsomt med akvarier. Det gjelder bare å sjekke ut informasjon om fisker på nettet før man kjøper dem. Blant annet kosthold lønner det seg å titte på. ;)

8838246[/snapback]

Og hvor aggressive de blir når/hvis de får barn. Samt hvor store de blir. :ph34r: I need another aquarium.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne hatt akvarium om det ikke var for kostnadene og at familien (tidligere jeg) hadde en undulat (mini-papegøye). Baaaah. Må slutte med disse impuls-kjøpene mine.

8838270[/snapback]

Ikke så dyrt etter at man har kommet i gang. Så var det å komme i gang.. :hmm:

Lenke til kommentar
Snorre, skifter du avatar konstant?

8838274[/snapback]

Jeg har fått lastet opp et lite script som gjør det for meg ser du. Har fem "Tommy og Tigern"-avatarer den skifter mellom.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ok da. Egentlig har jeg ansatt to arbeidere til å skifte dem for meg. Er lettere slik. :p
Lenke til kommentar
De har spesifikt bedt om å få bli holdt anonyme. Dette har jeg også underskrevet på i deres arbeidskontrakt. Men siden du spør så fint:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ueland og Aalton ;)

8838317[/snapback]

Er det tilfeldig at det er disse to røde som leser denne tråden? :hmm:

:ph34r:

Kibs: Endret signatur ;)

8838323[/snapback]

Du sa noe annet tidligere. :hrm:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Stilig med de avatarene Snorre :)

Akvarie ja, tenkte å begynne med det igjenn til høsten. For mye stress med fisk i sommerferien, når man ikke er hjemme.

Men nå stikker mrbjoern til sengs. Han gidder ikke vente på at Adobe programmene skal bli ferdig installert. Vi snakker 16gb med programmer her... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...