Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Drikke masse sløsj.

8838063[/snapback]

Slusj er noe søppel for kroppen. Knus heller is i småbiter og lag hjemmelaget ananasslusj.

8838074[/snapback]

Snakket selvsagt om hjemmelaget sløsj. ^^ Isbiter + ublandet saft + blender = sløsj. :wee:

Lenke til kommentar
Snakket selvsagt om hjemmelaget sløsj. ^^ Isbiter + ublandet saft + blender = sløsj. :wee:

8838093[/snapback]

Indeed. Kanskje mekke meg litt slusj til lunsj i morgen. Må ha litt forfriskninger til eksamenslesingen. Får vite hva jeg kommer opp i klokken ti i morgen. Skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Snakket selvsagt om hjemmelaget sløsj. ^^ Isbiter + ublandet saft + blender = sløsj. :wee:

8838093[/snapback]

Indeed. Kanskje mekke meg litt slusj til lunsj i morgen. Må ha litt forfriskninger til eksamenslesingen. Får vite hva jeg kommer opp i klokken ti i morgen. Skummelt.

8838103[/snapback]

Har hatt eksamensforberedelser siden fredag, jeg. Tror det har gått med fem-seks pinneis, ørten kuleis og minst tre liter sløsj. Damn hotness.

Lenke til kommentar
Faen. Eksamen på Onsdag, skrevet ti stikkord, men har ingenting å si om de  :p  Damn you sun!

8838136[/snapback]

Eksamen på torsdag her. Jeg må ikke komme opp i matte eller norsk (muntlig). Disse to fagene har jeg ikke lært en ting i. Jeg dauer om jeg kommer opp i disse. Religion og historie tror jeg alltid at jeg skal kunne overleve.

Lenke til kommentar
Eksamen på torsdag her. Jeg må ikke komme opp i matte eller norsk (muntlig). Disse to fagene har jeg ikke lært en ting i. Jeg dauer om jeg kommer opp i disse. Religion og historie tror jeg alltid at jeg skal kunne overleve.

8838157[/snapback]

Er det flere alternativer?

Lenke til kommentar
Eksamen på torsdag her. Jeg må ikke komme opp i matte eller norsk (muntlig). Disse to fagene har jeg ikke lært en ting i. Jeg dauer om jeg kommer opp i disse. Religion og historie tror jeg alltid at jeg skal kunne overleve.

8838157[/snapback]

Er det flere alternativer?

8838170[/snapback]

Norsk, Matte, Engelsk, Samfunnsfag, Krl og Natur og miljø. Tror det er alle ;) Tiende klasse that is...

Lenke til kommentar
Er det flere alternativer?

8838170[/snapback]

Nope. Til muntlig eksamen kan jeg kun komme opp i norsk, matte, religion eller historie. Er 50% sjanse for å dø altså. :p Men sannsynligheten er egentlig ikke slik. Jeg har størst sannsynlighet for å komme opp i religion eller historie.

 

Legg merke til at jeg går på VK2 (eller VG3 som det heter nå). Altså siste året på videregående. :dribble:

Lenke til kommentar
Nope. Til muntlig eksamen kan jeg kun komme opp i norsk, matte, religion eller historie. Er 50% sjanse for å dø altså. :p Men sannsynligheten er egentlig ikke slik. Jeg har størst sannsynlighet for å komme opp i religion eller historie.

8838190[/snapback]

Heldiggris! At det bare er de 4 fagene, altså. Matte er vel ikke så vanskelig å forberede seg til, egentlig. :hmm:

 

Nåh :love:

8838196[/snapback]

Ja, du er søt. :love:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Vi hadde akvarium med masse søte små fisker i..så fant mamma noen sånne store vakre fisker i dyrebutikken, og kjøpte 2 av dem og putta oppi.

 

Morgenen etter var alle småfiskene borte :( *snufs*

8838201[/snapback]

Been there, done that. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...