Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke lettt, men: Hva er de egentlige etniske forskjellene på bosniere, serbere, slovakiere, kroater og montnegrinere? Kosovoalbanere tror jeg jeg har fått med meg at er en egen "rase" (aalbanere-mer slaviske enn resten historisk sett?)

 

Det er samme mølja er det ikke? Bare skilt av religion og alfabet under forskjellige erobringer for noen hundreår siden...

Vel, er vel ikke noen særlig "etnisk" forskjell. Men Slovener og Albanere har jo sitt eget språk da. Mens Serbere, bosniere og kroatere har likt, eller svært likt.

Men det har alltid vært andre motsetninger blant dem, men det var aldri noe stort.

 

Ja, Albanere er litt mer slaviske, mens resten er sånn annen, jeg ikke husker navnet på nå :p

 

tomhel: Han har noen uker igjen :D

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Hvis du har noe imot vedkommende så tar du det opp med han/henne via PM og ikke bedrive offentlig "faen jeg hater deg" holdninger...motatt?

8837134[/snapback]

Jeg har nok ikke noe imot vedkommende, og jeg tror han forstår det også...

men jeg kan da for all del bremse ned litt.. ;)

Lenke til kommentar
"Når eg er på det mest aktive..." Du har mye å lære, unge selvdigger(avataren din :tease: ).

1: Jeg er ikke "ung"

2: Jeg er så damn hot at jeg må ha megselv i avataren. Jada.

8837155[/snapback]

weh! har du noen andre en deg selv i avataren? :dontgetit:

 

 

ikke ment som mobbing: Pusur, du er jo yngre en zeromac...

Lenke til kommentar
Jeg har nok ikke noe imot vedkommende, og jeg tror han forstår det også...

men jeg kan da for all del bremse ned litt.. ;)

8837158[/snapback]

 

Eg er (dessverre?) blitt så vant til slikt gjennom skolen at det ikkje bryr meg om det er seriøst eller ei.

 

VHaa:

Du er ung.

 

Tee_C:

Han er ikkje 1 år eldre enn meg en gang...

Lenke til kommentar
Forstår dere hverandre da?! Utrolig.

Ja :ohmy:

 

Hmm.. tror dere blir kalt "befolkningen på Balkan" :p

Pøh!

 

Jeg vet ikke hva jeg er. Føler meg ikke særlig bosnisk, ettersom jeg egentlig bare er født der. Men jeg er jo ikke norsk heller, egentlig :( OMG, livet er hardt. Men jeg får pannekaker nå, så det hjelper. Bye!

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg er. Føler meg ikke særlig bosnisk, ettersom jeg egentlig bare er født der. Men jeg er jo ikke norsk heller, egentlig :( OMG, livet er hardt. Men jeg får pannekaker nå, så det hjelper. Bye!

8837213[/snapback]

Pannakaker (med is) kurerer alt. Du er deg selv, er du ikke? Jeg er norsk, men vet ikke "hvor" jeg er i fra for det..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...