Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Endelig en mod som merker det..

8836975[/snapback]

Hvis du syns det er så ille så benytt rapporteringsknappen og ikke bare klag og klag på at ingen mods gjør noe.

 

Er det noe så RAPPORTER og det vil bli tatt hånd om.

8836991[/snapback]

Tror dere hadde blitt sure om det kom en rapportering fra SO hver 2 min..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør om noe lett :D

8836964[/snapback]

Ikke lettt, men: Hva er de egentlige etniske forskjellene på bosniere, serbere, slovakiere, kroater og montnegrinere? Kosovoalbanere tror jeg jeg har fått med meg at er en egen "rase" (aalbanere-mer slaviske enn resten historisk sett?)

 

Det er samme mølja er det ikke? Bare skilt av religion og alfabet under forskjellige erobringer for noen hundreår siden...

Lenke til kommentar
Yes, sir :(

 

 

Hva gjør alle sammen på denne mandagskvelden da? Bortsett fra å sløse vekk livet sitt på SO? Rette mattetentamen er egentlig like ille, men vil ikkje ha en dum anmerkning :ermm:

8836994[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eid :tease:

 

For du sitter ikke i so...

 

 

Jeg ser btw på ungkaren :p

Lenke til kommentar
Yo :ph34r:

8836995[/snapback]

 

“Yo all you punk-ass niggas, bitches 'n hos, Snoop Dizzle be the shizzile, so don't be makin' me bust a cap in yo ass, by talkin' trashizzle 'bout Snoop.”

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å sitere SasaB :fun:

 

Tee_C:

Pusur dislikes being owned by mods :(

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Pusur: prøv å legge qoutene dine i skjul tag for så rett under å skrive navnene til personene du qouter. i riktig rekkefølge etter qoute for at folk skal ikke bli så irriterte for ja,det er veldig irriterende over tid..

8837030[/snapback]

Aldri skjønt hva som er så irriterende med pusur, men det har tydeligvis blitt mote å "hate" ham. Andre innlegg som irriterer meg mer enn litt oppsumeringsquoting her.
Lenke til kommentar
Tee_C:

Pusur dislikes being owned by mods :(

8837011[/snapback]

Tee likes pusur getting owned by mods.

 

 

Ungkaren, en av de kvinnelige deltagerene når hun fikk vita at hun fikk være med: "jeg ble ikke så overrasket da jeg fikk være med i serien for jeg passer jo perfekt til det"

 

:no:

Lenke til kommentar
Yes, sir :(

 

 

Hva gjør alle sammen på denne mandagskvelden da? Bortsett fra å sløse vekk livet sitt på SO? Rette mattetentamen er egentlig like ille, men vil ikkje ha en dum anmerkning :ermm:

8836994[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eid :tease:

 

For du sitter ikke i so...

 

 

Jeg ser btw på ungkaren :p

8837010[/snapback]

 

Yuxx!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...