Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva, har du blitt emo igjen?

Ja :( Pusen min har dratt, og jeg er i smerter. I need koZ!

 

Nettopp, det er så lett! SItter og jobber med det nå, så lett!

Jeg foreslår at du ikke sitter på forum, om du vil imponere. Hjelper endel om man kan det man snakker om.

 

Demille: Har du noe inside-info om balkan? trenger det til i morgen for å imponere litt.

Ja, alt var Serbernes skyld. Jævla maktsyke duster. Og etterhvert kom også kroaterne, teite folk hele gjengen.

 

Men jeg har noe "nytt" da. Ettersom Kroatia og Serbia blir medlemmer av EU, får jo Serberne og Kroatene dra fritt over landegrensene og flytte til andre Europeiske land. Mens, i Bosnia hvor det er mange Serbere og Kroatere, skjer ikke dette. For disse vil ikke at Bosnia skal bli medlem av EU, og dermed kan ikke de bosnierne flytte ut. MENS de Serberne som er bosatt i Bosnia kan, ettersom de er medlem av EU, på en måte. Om du skjønner?

 

Alle gjør det vanskelig for bosnierne:(

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Tentamener er genrelt sett ikke noe problem da de tross alt er lagt opp etter oppgavene og tingene du har gjort på skolen. Eksamener er lagt opp etter læreplanmålene. Og om du er privatist er det enda værre. Da har du ikke fått noe hjelp av lærere.

7392296[/snapback]

Det er helt sykt ja!

Vi har norsk tentamen snart, og i den sammenhengen skal vi ha en såkalt "hefte"-dag. 6 timer med samme nord-norske, sinnsforvirret, all hatende læreren. Det blir... morsomt...

7392522[/snapback]

Skal dere ikke ha eksamen nå da? :ohmy:

jeg spiser salat. Herregud.

7392694[/snapback]

Du skremmer meg!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Hva? jeg, mobber?!?!

 

 

Neei... :innocent:

8836833[/snapback]

 

Vil du at eg skal finne innleggene som bevis?

 

 

Ja :( Pusuren min har dratt, og jeg er i smerter. I need koZ!

8836835[/snapback]

 

Eg er her eg :innocent:

 

Jeg vet! :( Og nå MÅ jeg snart spille Oblivion også! Argh.

8836840[/snapback]

 

Yeah, your life sucks :roll:

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du ikke sitter på fprum, om du vil imponere. Hjelper endel om man kan det man snakker om.

 

Ja, alt var Serbernes skyld. Jævla maktsyke duster. Og etterhvert kom også kroaterne, teite folk hele gjengen.

 

Men jeg har noe "nytt" da. Ettersom Kroatia og Serbia blir medlemmer av EU, får jo Serberne og Kroatene dra frtt over landegrensene og flytte til andre Europeiska land. Mens, i Bosnia hvor det er mange Serbere og Kroatere, skjer ikke dette. For disse vil ikke at Bosnia skal bli medlem av EU, og dermed kan ikke de bosnierne flytte ut. MENS de Serberne som er bosatt i Bosnia kan, ettersom de er medlem av EU, på en måte. Om du skjønner?

 

Alle gjør det vanskelig for bosnierne:(

8836835[/snapback]

Jeg kan det jeg skal kunne. Nå skal jeg se på en film med stoffet jeg skal kunne. Snakkes!

 

Serbia får ikke bli med i EU pga deres krigforbryter (han kverka folk i Bosnia). Nei Serbia skal lete etter deres søppel... Og det var dere som pussa Al-Qaida på serbere og kroatere, så ikke klag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...