Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og likevel, hardcore firefox-fan som jeg er, måtte jeg bite i det sure eplet og fyre opp IE igår for å se en livestream som bare nekta å starte i FF.

Funka fint i IE. Hmf. I feel dirty.

 

(Det var en Iron Maiden-konsert btw)

8834248[/snapback]

Når det var en IronMaiden-konsert så er du tilgitt :)

Lenke til kommentar
Jeg "kjøpte" CS2 på internett, men der var det vist bare naken filmer i mappa....

8834219[/snapback]

 

Problem not really located. :ermm:

 

Du ER klar over at for hver post du poster med sånt innhold mister du privilegiet det er å kunne kalle oss perverse? :p

8834241[/snapback]

 

Det er ikkje et privilegium, det er en rettighet! :hrm:

Lenke til kommentar
Og likevel, hardcore firefox-fan som jeg er, måtte jeg bite i det sure eplet og fyre opp IE igår for å se en livestream som bare nekta å starte i FF.

Funka fint i IE. Hmf. I feel dirty.

 

(Det var en Iron Maiden-konsert btw)

8834248[/snapback]

Opplever ofte at ting kun fungerer i IE, og ikke FF eller Opera. Jeg gruer meg til den dagen noe ikke funker i FF, men funker i Opera. Da raser min verden sammen.

Lenke til kommentar
Fy søren så varmt det er!

*helle vann over den hvite t-skjorten sin og gjennom håret, og stønne og riste på hodet*

8834270[/snapback]

*stønne med*

 

Min FF nekter å vise WMP-innhold. g det er jo ikke noen pluginer fra etter 2002 å få tak i heller. "Det skal fungere av seg selv." :S

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

DA er det ille da Bitex.

 

Har heldigvis ikke krysset den linjen. Den med varmen, altså...

 

EDIT: Noen ganger glemmer jeg at det finnes mennesker av det andre kjønn rundt meg. Beklager, jeg er sånn. Født gutt, oppvoksende gutt, og... Ja, du kan historien.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...