Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg passer perfekt til å være rosa-moderator.. legning og slikt :p

*leke stereotype* (Noe jeg ikke er)

EDIT:

Skulle faktisk ønske det var et sted der man kunne søke om å bli moderator / brukermoderator. Har man lang erfaring her på forumet, og kan begrunne det med en god søknad, ser jeg ikke problemet.

Kan jo være at søknadene ville vært i hopetall, men ser lett hvem som er seriøse og ikke.

EDIT2:

Mushi, har svart ;)

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, så frustrerende :|

Jeg fyra opp laptopen min i dag, etter å ha hatt den stående avskrudd i noen dager, men det virker som om noen har kjørt systemgjenoppretting eller resetting av fabrikkinnstillinger eller noe på den, alle innstillingene mine og alt er borte, og når jeg restarter etter å ha satt ting som de var, forsvinner alt igjen :(

Ingen har brukt den, og den har bare stått på ei hylle og kjølt seg ned og hvilt seg.

Rare greier :(

Lenke til kommentar
Men jeg føler det er nok snakk om SO mods for i dag :)

8833203[/snapback]

Hvorfor? Jeg har jo ikke lansert mitt kandidatur enda... *sutre* :p

Hadde vært kjekt med litt forskjellig moderatorer - at de kunne vært moderatorer i en spesiell kategori f.eks.

Lenke til kommentar

Dette med moderatorer i en spesiell kategori har vi gått bort i fra for en god stund stund siden, per i dag er det bare Globale moderatorer som alle sitt spesialfelt (kategori) - En ren OT-Mod kommer nok ikke. Uansett, den som velger å mase om å bli moderator er derved diskvalifisert som en kandidat. Kan også legge til at per. i dag er det ingen planer om å ta inn flere grønne.

Lenke til kommentar
Dette med moderatorer i en spesiell kategori har vi gått bort i fra for en god stund stund siden, per i dag er det bare Globale moderatorer som alle sitt spesialfelt (kategori) - En ren OT-Mod kommer nok ikke. Uansett, den som velger å mase om å bli moderator er derved diskvalifisert som en kandidat. Kan også legge til at per. i dag er det ingen planer om å ta inn flere grønne.

8833242[/snapback]

Flott! Ta fra folk håpet. Sånt skaper ikke anarkistiske tilstander, nei!

Hei

Vi trenger ingen flere opplysninger fra deg.  Saken er avsluttet fra vår side, og du slipper å betale gebyret i denne saken.

Kick-ass! Jeg slapp boten på 900,- for å glemme billett på t-banen. WOO!

Lenke til kommentar
Uff, mod kunne jeg aldri tenkt meg å være. Følger med alt for stort ansvar i mine øyne.

8833258[/snapback]

Tror ikke jeg ville blitt mod heller (enda :p) Litt mer selvbeherskelse og fartstid hadd nok vært en fordel.

Tomat-Ulf: Hvordan fikk du til det? :ohmy:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg digger faren til pusur, og jeg digger enda mer at han kommenterer every time han må av pcen :tease:

8829116[/snapback]

Arrg! at you.

SO6 har nådd bunnen.

8829170[/snapback]

Det skjedde den 7. Mai. Da kom eg nemlig :fun:

Engelsk: 5

Norsk hoved: 4+

Nors side: 5

Matte: 4

Alt i alt veldig fornøyd med tentamen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...