NgZ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ...og deretter en tur til byen på RU-møte. Vurderer å melde meg inn, men vil gjerne se hvordan det fungerer først.8831773[/snapback] Anbefaler deg å heller finne et ungdomsparti som når ned til toppen på Galdhøpiggen med tåneglene i det minste. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 For du er jo et knalleksempel, mrbjoern. Jeg har fri i dag og. Blir vel først litt anime(skal etter mye press fra en kompis begynne å se Death Note), så spilling på min kjære Wii, og deretter en tur til byen på RU-møte. Vurderer å melde meg inn, men vil gjerne se hvordan det fungerer først. 8831773[/snapback] Ja? Men jeg er faktisk mye ute. Nå sitter jeg bare inne å koser meg litt før jeg skal ut og jobbe A new Anime friend? Death Note er en grei serie, jeg så vel til ep 25 elns. Da gadd jeg ikke mer. (Skal ikke si hva som skjedde, spoiler ftw!) Kan du ikke komme til meg i stedet, så kan vi se på Anime samlinga mi i stedet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 jauda, men har vært ute hele helga da så jeg bruker den utetida i helga til innespilling i dag 8831770[/snapback] Er ikke noe å skryte av. Har hatt Forza 2 i over to uker. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) ...og deretter en tur til byen på RU-møte. Vurderer å melde meg inn, men vil gjerne se hvordan det fungerer først.8831773[/snapback] Anbefaler deg å heller finne et ungdomsparti som når ned til toppen på Galdhøpiggen med tåneglene i det minste. 8831800[/snapback] Vurderte Grønn ungdom, men de har jo en del loka landbrukspolitikk. Jeg melder meg mest inn for miljøsaken, og at RU faktisk har en del aktive demonstrasjoner som utgjør en forskjell. Kanskje jeg heller skal melde meg inn i Natur og ungdom? Så slipper jeg å binde meg til et parti også. mrbjoern: Hehe, ble helt fengslet av Mangaen, og bare for å glede kompisen min vil jeg se på animeserien også, tror ikke jeg blir noen storseer. HAr du Pokémon i samlinga di? Var helt oppslukt da jeg var liten Endret 11. juni 2007 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Er ikke noe å skryte av. Har hatt Forza 2 i over to uker. 8831805[/snapback] Mushi er slem!! joda, men gleder meg å spille spillet da vet du Endret 11. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er veldig tøft. Mye bra menymusikk og billyder. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) mrbjoern: Hehe, ble helt fengslet av Mangaen, og bare for å glede kompisen min vil jeg se på animeserien også, tror ikke jeg blir noen storseer. HAr du Pokémon i samlinga di? Var helt oppslukt da jeg var liten 8831806[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så du vet hva som skjer i kapittel 58? Gå å gled kompisen din, eller gled meg. Watch it with me Pokémon ja, vurderte faktisk å laste det ned en gang. Men så er det det med begrenset harddisk plass da... EDIT: 1. Sesong med Pokémon tar 13gb ja Er det 9 sessonger? Endret 11. juni 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 demon: Hvorfor regne ut noe hvis du har svart allerede fra starten? Unødvendig arbeid. 8831742[/snapback] Det er slik det foregår Uansett, jeg må jobbe..tonnevis av ting å gjøre i dag.. :S Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hold dere unna RU folkens.. Unge Høyre har også mye fin miljøpolitikk! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg kom opp i engelsk, til muntlig eksamen! Fikk temaet "Understanding Conflicts and Solutions in the World". Jeg velger første verdenskrig og Irakkrigen til dette... Dette er så lett, siden jeg er så god i historie. Så jævla deilig! Endret 11. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kanskje jeg heller skal melde meg inn i Natur og ungdom? Så slipper jeg å binde meg til et parti også.8831806[/snapback] Hørtes lurt ut hvis det er natursakene som fenger deg mest. Du finner ganske mange "hardbarka" demonstranter i NU også. Så kan du heøøer velge et parti med fine, fornuftige meninger som f.eks. Venstre. Unge venstre har kanskje ikke like mange/engasjerte lokallag som RU, men de har da noen. Dessverre er Unge Venstre for EU (teitinger). Det er ikke moderpartiet, heldigvis. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hørtes lurt ut hvis det er natursakene som fenger deg mest. Du finner ganske mange "hardbarka" demonstranter i NU også. Så kan du heøøer velge et parti med fine, fornuftige meninger som f.eks. Venstre. Unge venstre har kanskje ikke like mange/engasjerte lokallag som RU, men de har da noen. Dessverre er Unge Venstre for EU (teitinger). Det er ikke moderpartiet, heldigvis. 8831851[/snapback] hva er fordeler og ulemper at norge blir medlem av EU? om jeg har lovt til å spørre her... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) hva er fordeler og ulemper at norge blir medlem av EU? om jeg har lovt til å spørre her...8831862[/snapback] Det har du ikke. Søk/debatter i politikk og samfunnsdelen av forumet. Men kort sagt: Vi vil selge vår selvbestemmelsesrett til en udugelig masse av byråkrater, den ikke-demokratisk valgte kommisjonen, et splittet parlament, og ellers et system som ikke fungerer, og er gjennomsyret av lobbyisme (les:korrupsjon). Endret 11. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) hva er fordeler og ulemper at norge blir medlem av EU? om jeg har lovt til å spørre her... 8831862[/snapback] Slik jeg ser det er det omtrent bare fordeles. Norge har jo allerede en EØS avtale. Og vi følger jo mange av EU reglene allerede. Men nå er ikke jeg den som har mest peiling heller da... EDIT: Vel, NgZ har jo noen gode poenger der... Endret 11. juni 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei til EU!! Kom igjen, da! God morgen, forresten! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har bursdag idag! 8831932[/snapback] Da er dere to! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har bursdag idag! 8831932[/snapback] Grattis med dagen da, lille frøken... hvor gammel ble du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Grattis med dagen da, lille frøken... hvor gammel ble du? 8831938[/snapback] La meg gjette! hmmm... 15! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har bursdag idag! 8831932[/snapback] Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg