Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ: Som alltid interessert i min skolegang. ;)

8831505[/snapback]

Du prater jo ikke om annet i SO. Lyst til å ha en eksamen for meg i morgen? Du som er slik en flittig student tar vel en eksamen i Europakunnskap på strak arm? Føler strykspøkelset komme snikene nå.

8831552[/snapback]

Hehe. Det var trist å höre. Jeg er faktisk ikke så geeky som jeg kanskje virker. ;) Eksamen for deg? Nei, takk. Jeg har fått nok av pröver og eksamener. Vil bare slappe av egentlig, men sommerjobben begynner den 21.

Lenke til kommentar

JoachimR: Nordlandsbanken.. eller.. de er vel DNB nå. :)

DemoniZer: Såklart! I love my job! Tallknusing overalt.. samt.. det er så rolig at jeg kan bruke tid på å lære meg ting. Leser om polynomdivisjon nå.

Lenke til kommentar
JoachimR: Nordlandsbanken.. eller.. de er vel DNB nå. :)

DemoniZer: Såklart! I love my job! Tallknusing overalt.. samt.. det er så rolig at jeg kan bruke tid på å lære meg ting. Leser om polynomdivisjon nå.

8831694[/snapback]

Altså.. søtt :love:

Hva må 2x multipliseres med for at vi skal få 8x^4? Svaret er 4x^3 som skrives på høyre side av likhetstegnet. 4x^3 må også multipliseres med 1. Vi trekker fra og begynner samme tankerekken en gang til. Til slutt blir vi stående med -2x-1 som multiplisert med -1 gir 2x+1. Dersom du er i tvil om multiplikasjonen er riktig kan du kontrollere ved å multiplisere kvotient med divisor..

Woohooo :D

Lenke til kommentar

For du er jo et knalleksempel, mrbjoern. :p

Jeg har fri i dag og. Blir vel først litt anime(skal etter mye press fra en kompis begynne å se Death Note), så spilling på min kjære Wii, og deretter en tur til byen på RU-møte. Vurderer å melde meg inn, men vil gjerne se hvordan det fungerer først.

Lenke til kommentar
For du er jo et knalleksempel, mrbjoern. :p

Jeg har fri i dag og. Blir vel først litt anime(skal etter mye press fra en kompis begynne å se Death Note), så spilling på min kjære Wii, og deretter en tur til byen på RU-møte. Vurderer å melde meg inn, men vil gjerne se hvordan det fungerer først.

8831773[/snapback]

hmm, har gått lei av min wii dessværre, men skal ta den med til oslo i sommerferien, for jeg har en kompis som vil teste den ut, før jeg selger den. :whistle:

Lenke til kommentar

Hvordan greier du å bli lei av Wii? Jeg er helt fengslet ennå, jeg. :p

Særlig etter at kompisen min kjøpe seg Mario Strikers, det er dritrått, og snart kommer Mario Party 8 også, det ser skummelt gøy ut. :) Og neste år kommer Brawl!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...