Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe..  Trodde det var eksamensmaset om dagen jeg.. Hva gjør folk opp nå da? :)

8830458[/snapback]

Vel, har fri mandag, tirsdag og onsdag jeg, får ikke vite noe om muntlig før på torsdag. Skriftlig slapp jeg :).

Har INGEN anelse om hva jeg skal bruke disse dager til :hm:.

Lenke til kommentar
da var man hjemme fra Black Label Society og Ozzy Osbourne-konsert. Zakk Wylde's solo på ca 5-6 min var konge, spesiellt når han spilte bak nakken og på tenna :D  bare å legge seg snart da, får vite hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen i morra...

8830546[/snapback]

Var der jeg også... sloen var drit bra, men jeg syns han kunne gitt seg på topp istendenfor å drive på så lenge... :ermm:

Lenke til kommentar
da var man hjemme fra Black Label Society og Ozzy Osbourne-konsert. Zakk Wylde's solo på ca 5-6 min var konge, spesiellt når han spilte bak nakken og på tenna :D  bare å legge seg snart da, får vite hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen i morra...

8830546[/snapback]

Var der jeg også... sloen var drit bra, men jeg syns han kunne gitt seg på topp istendenfor å drive på så lenge... :ermm:

8830559[/snapback]

ja, synes han kunne kortet den ned, men var veldig bra uansett. allsangen på Mama I'm comin' home og Crazy Train var skitbra :)

Lenke til kommentar
Eksamen ja. Har kanskje min siste på fredag. Den skal feires.

8830460[/snapback]

Hehe, det bør du virkelig feire også :) Skal passe på å hive deg ut av forumet om jeg ser deg da :p haha!

8830479[/snapback]

Jeg forsvinner ut av landet en svipptur når det kommer til den festiviteten, så du skal slippe å sitte barnevakt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...