K.. Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Arinomi: Bwahaha! Now that is a good memo! VODKA AND FREEZING DONT MIX! Kibs: I haf better aging-skill. 300/300 Endret 10. juni 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tro åssen død vodka smaker? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tro åssen død vodka smaker? 8829444[/snapback] død? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 *føle seg liten**bli emo* *kutte på den måten kibs forklarte* 8829429[/snapback] Barn lærer fort, ser jeg. Kibs: I haf better aging-skill. 300/300 8829435[/snapback] That is waht u think! Tro åssen død vodka smaker? 8829444[/snapback] Smake? Dele? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tro åssen død vodka smaker? 8829444[/snapback] Smake? Dele? 8829456[/snapback] Komme hit da Jeg er ensom i natten. Og sta som jeg er, skal jeg drikke alene. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Arinomi: Prøv! Og ta bilde mens du prøver.. og lag en worklog! ELLER ta med på det neste HW-treffet vi har så kan vi ta masse bilder av det der og legge ut i den store tråden vi skal lage i OT-baren. Kibs: Jeg kan jo ta meg en tur i verdensrommet i nær lysfart? Da vil du bli eldre enn meg og.. leik.. da vinner du! Så. Gief uendelig energi så får du bedre aging-skill! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Komme hit da Jeg er ensom i natten. Og sta som jeg er, skal jeg drikke alene. 8829465[/snapback] Du er ikke alene om jeg kommer, da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Barn lærer fort, ser jeg. 8829456[/snapback] Du prøver hardt og ødelegge meg du! @ et øyeblikk så såg det ut som om navnet ditt var grønt, jeg ble helt sjokkert! Endret 10. juni 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bedre at jeg snakker om hele deg og kaller deg småtting, enn bare en liten del, vel? Bare det at jeg ikke er "liten" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gidder ikke nå Skal kose meg med den andre flaska jeg har, så får vi se. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Love hurts, love scars,Love wounds, and marks, Any heart, not tough, Or strong, enough To take a lot of pain, Take a lot of pain Love is like a cloud Holds a lot of rain Love hurts, ooh ooh love hurts Im young, I know, But even so I know a thing, or two I learned, from you I really learned a lot, Really learned a lot Love is like a flame It burns you when its hot Love hurts, ooh ooh love hurts Some fools think of happiness Blissfulness, togetherness Some fools fool themselves I guess Theyre not foolin me I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh,ooh love hurts Ooh,ooh love hurts [guitar solo] I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh ooh love hurts Ooh ooh love hurts Ooh ooh... Oooooh ooooooh LOVE HUUuURTS! *gauvle med* Endret 10. juni 2007 av Demille Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du prøver hardt og ødelegge meg du! @ et øyeblikk så såg det ut som om navnet ditt var grønt, jeg ble helt sjokkert! 8829481[/snapback] Du ser inn i fremtiden. Bare det at jeg ikke er "liten" 8829484[/snapback] Mikroskopisk, da. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Love hurts, love scars,Love wounds, and marks, Any heart, not tough, Or strong, enough To take a lot of pain, Take a lot of pain Love is like a cloud Holds a lot of rain Love hurts, ooh ooh love hurts Im young, I know, But even so I know a thing, or two I learned, from you I really learned a lot, Really learned a lot Love is like a flame It burns you when its hot Love hurts, ooh ooh love hurts Some fools think of happiness Blissfulness, togetherness Some fools fool themselves I guess Theyre not foolin me I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh,ooh love hurts Ooh,ooh love hurts [guitar solo] I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh ooh love hurts Ooh ooh love hurts Ooh ooh... Oooooh ooooooh LOVE HUUuURTS! *gauvle med* 8829503[/snapback] *synge fint med* Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Love hurts, love scars,Love wounds, and marks, Any heart, not tough, Or strong, enough To take a lot of pain, Take a lot of pain Love is like a cloud Holds a lot of rain Love hurts, ooh ooh love hurts Im young, I know, But even so I know a thing, or two I learned, from you I really learned a lot, Really learned a lot Love is like a flame It burns you when its hot Love hurts, ooh ooh love hurts Some fools think of happiness Blissfulness, togetherness Some fools fool themselves I guess Theyre not foolin me I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh,ooh love hurts Ooh,ooh love hurts [guitar solo] I know it isnt true, I know it isnt true Love is just a lie, Made to make you blue Love hurts, ooh ooh love hurts Ooh ooh love hurts Ooh ooh... Oooooh ooooooh LOVE HUUuURTS! *gauvle med* 8829503[/snapback] *synge fint med* 8829527[/snapback] *Growle hele teksten på groveste black deathmetal-måte* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 *Growle hele teksten på groveste black deathmetal-måte* 8829539[/snapback] Kan du growle? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 *danse rundt på gulvet etter JethroTull* Ian Anderson er min fløyte-helt! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 weee hjemme igjen! 8829555[/snapback] Du var jo hjemme. Hei vennen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du ser inn i fremtiden. 8829519[/snapback] Med ødeleggelsen eller mod? Tviler sterkt på den siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg