Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Til min store forargelse ble SO6 åpnet igjen litt for fort. Men moderatoreteamet sammen med forumstyret har funnet ut at vi skal prøve å titte innom og holde øye med tråden framover. Jeg skal personlig sørge for å være her hvert bidige ledige sekund av fritiden min. *Le ondskapsfullt*

8827197[/snapback]

Du tror selvstraffing fører til et felles gode, ja?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til min store forargelse ble SO6 åpnet igjen litt for fort. Men moderatoreteamet sammen med forumstyret har funnet ut at vi skal prøve å titte innom og holde øye med tråden framover. Jeg skal personlig sørge for å være her hvert bidige ledige sekund av fritiden min. *Le ondskapsfullt*

8827197[/snapback]

Gratulerer med et nytt og bedre liv. :wee:

Lenke til kommentar
Indeed! Du vedgår tydeligvis selv at det å måtte holde øye med SO er selvstraffing. Dette har jeg ikke nevnt selv skjønner du. :p Denne tråden skal voktes med et haukeblikk!

8827228[/snapback]

Et godt råd: Røm før du blir hektet. Ingen som har gått i fellen slipper levende fra det.
Lenke til kommentar
Falkeblikk, Snorre. Hauker ser ikke like godt som falker..

8827235[/snapback]

Falkeblikk da. Får da være grenser til hvor kverulant man skal være.

@ NgZ: Jeg har vært aktiv fra og til i denne tråden et år nå. Ser ikke ut til at jeg er en av de uheldige som blir avhengig. Kanskje jeg har blitt immun etter å ha innåndet mindre doser av tråden om gangen?

Lenke til kommentar
@ Eplefe Indeed! Du vedgår tydeligvis selv at det å måtte holde øye med SO er selvstraffing. Dette har jeg ikke nevnt selv skjønner du. :p Denne tråden skal voktes med et haukeblikk!

8827228[/snapback]

Hva skjedde egentlig her i går?

Lenke til kommentar
@ NgZ: Jeg har vært aktiv fra og til i denne tråden et år nå. Ser ikke ut til at jeg er en av de uheldige som blir avhengig. Kanskje jeg har blitt immun etter å ha innåndet mindre doser av tråden om gangen?

8827247[/snapback]

Stemmer det. Tidligere Orresnei, ikke sant?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...