Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne sitte der, jeg og, I'm a non alcoholic. :p

8824512[/snapback]

Vi vil veldig gjerne at du skal sitte med oss andre "voksne", men om du ikke vil drikke, så skal vi i hvert fall ikke tvinge deg! xDD

8824533[/snapback]

Hehe, k. :p

Hvordan blir afterpartyet, da? :p

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne sitte der, jeg og, I'm a non alcoholic. :p

8824512[/snapback]

Vi vil veldig gjerne at du skal sitte med oss andre "voksne", men om du ikke vil drikke, så skal vi i hvert fall ikke tvinge deg! xDD

8824533[/snapback]

Hehe, k. :p

Hvordan blir afterpartyet, da? :p

8824536[/snapback]

Vel, med tanke på at det er noe sånt som 5 ikke-drikkere der, og to som drikker, pluss en hel haug med bamser, så regner jeg med det blir musikk, dansing og kake, for det meste. :wee:

Lenke til kommentar
Noen som føler med meg når jeg sier at Fysikk aldri burde vært et muntlig fag?

*sitte begravet i 2fy boka i denne varmen* :(

8824370[/snapback]

Eksamen eller prøve?

Red.: Jeg har muntlig prøve i 2FY i morgen. Bevegelse, Newtons lover og mekanisk energi. Hurra.

8824450[/snapback]

Eksamen. Alle kapitlene skal leses og ikke minst huskes og gjenfortelles. Uff.

Lenke til kommentar

Hmm... Satser på at pappa finner ut at vi skal kjøre nedover til Stavanger da, så kan vi pitstoppe i Bergen, feire bursdag/bryllup, stikke ned til Stavanger dagen derpå, feire farmors bursdag, chille noen dager, stikke til Oslo på Stones-konsert og så hjem for å pakke saker og ting til jeg drar til et eller annet random sted mellom Tromsø og Kristiansand for å gå skole de neste tre åra.

Lenke til kommentar
Hmm... Satser på at pappa finner ut at vi skal kjøre nedover til Stavanger da, så kan vi pitstoppe i Bergen, feire bursdag/bryllup, stikke ned til Stavanger dagen derpå, feire farmors bursdag, chille noen dager, stikke til Oslo på Stones-konsert og så hjem for å pakke saker og ting til jeg drar til et eller annet random sted mellom Tromsø og Kristiansand for å gå skole de neste tre åra.

8824626[/snapback]

Jey :D

This is gonna be phun :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...