Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen syntes det, andre ikke. Har ingen formening om det selv.

 

@Rasch,

De har ukas/månedens emo med et bilde fra f.eks Blink, Spraydate, mySpace og info om brukeren :!: ..

7501462[/snapback]

hehehe flott! :D Hvor finner jeg dette? Send gjerne i PM!

Eplefe: om du tror at jeg mener at selvskading er det eneste jeg har imot emoer tar du grundig feil.

Tingen er at jeg er som regel temmelig trøtt når jeg sitter her på forumet og har da problemer med å skrive ned alle tankene jeg har i hodet mitt, dette gjør at mye av det jeg skriver bare blir svada! :) Det er jeg villig til å innrømme.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme.

Har vært hjemme en god del timer før i dag da.

spillte wii sports med en kompis.

Men måtte ut å ta flere bilder av det daue dyret vi fant. ( bare skjelettet igjen. var en rev ellerno ) er til en oppgave i datatimen.

 

Edit: også siden det er bekkmørkt ute, så måtte jeg gå etter hvordan jeg huska det ca. ( igjennom skauen hjem igjen )

bomma på et hopp og dask!

rett i den jævla gjørmeklompen med høyre beinet.

svart sko har jeg fått.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Måtte du bruke den metaforen? Nå kommer Rasch til å komme med et døllt ordspill, og hvis ikke han gjør det, så gjør noen andre det. Det finns emoer som er helt okei, og ikke kutter seg! :o

7501479[/snapback]

Sorry, eplefe, men når du skrev det så måtte jeg bare....
Finnes jo mange forskjellige typer emo, alle er ikke helt høl i huet, men noen kan være det. Men ikke sjær alle under samme kniv da.

7501468[/snapback]

Nei, de skjærer seg jo med hver sin kniv! :!: :!:

 

Ok, god humor er det kanskje ikke, men man har ikke mer morro enn man lager selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...