Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor leier skolen alltid inn elendige fotografer?! klassebildet vårt var grusomt. Dårlig oppsett og kvalitet på bildene og ikke alle er med på det en gang  :dontgetit:  enkeltbildene ble ikke spesielt mye bedre heller. Tror de fleste i klassen skal sende alt tilbake igjen ..fy søren *sint*

7501233[/snapback]

Jeg har opplevd dette hvert år gjennom hele skolegangen. De lærer ikke heller :roll:

Lenke til kommentar
NgZ: nei, å klage over eksamen er ikke lov. Det er noe vi alle har gått igjennom, og for å være ærlig så savner jeg skoletiden. Dotten sa ganske bra ifra om akkurat dette igår. :)

7501188[/snapback]

Det fikk jeg ikke med meg. Men nå er jeg ferdig med dem uansett, så problemstillingen er ikke aktuell før mai/juni igjen. :D
Lenke til kommentar
Det var ikke det jeg sa, ta å les innlegget en gang til. Det jeg sa, OG det reglene sier både for denne kategorien og for denne posten er at korte meningsløse innlegg kan du la være, noe du tydeligvis ikke har fått det med deg.

Det flekkes ikke tenner, jeg ber deg bare å følge reglene. Hadde jeg flekket tenner så hadde du allerede vært ute fra dette forumet for lenge sida :)

7501186[/snapback]

Det var egentlig ikke så håpløst, det kom bare for dumt og for seint uten sitat. Når hodet klokker 30 timer overtid går ikke alltid hverken fingrene eller skallen dit man vil. På den annen side tror jeg ikke jeg hadde blitt gjort til noe eksempel hvis ikke diskusjonen hadde dreid seg rundt akkurat det med moderering osv, det må du innrømme. Er faktisk ikke så kranglete som det kanskje virker, jeg er bare en sucker for gode diskusjoner. (SnittLeif, mer pedofilikjabb anytime:) ) Faktisk prøver jeg nesten ikke å provosere i det hele tatt, men du må innrømme at det går tid mellom hver gang det er et tema du tenker "Oi, nå vil jeg delta" her. Dekk! Flink bisk. :love:

Lenke til kommentar
Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil..

7501241[/snapback]

Overrasket?

Syyyther: få en lokal forograf til å fikse det. Vi fikk den lokale fotografen til å ta bilder og lage katalog etter at photoline hadde fu**a opp samtlige bilder året før. Resultatet ble kjempebra. :yes:

Lenke til kommentar
Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil..

7501241[/snapback]

Uff, beklager :hm:

 

jaja, kan fortelle at etter siste time i morgen så er det omtrent juleferie for meg. Ingen flere prøver eller noe stress. Skal derfor tilbringe helgen med typen :love:

 

Er bare 10 dager til jul nå! noen andre som gleder seg? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...