Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, gjorde ikke noe superfantatisk kjøp, bare et eksempel men vet hvor du får tak i en helt ny Core til 1399,- DET er ikke en dårlig kjøp.. Apro Xbox360 kjøpet mitt: Stod i release-kø fra 0300 på Lørenskog. Var nummer 3 i køen. Nr 1 og 2 kom 02.55 og de to første fikk Premium gratis Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hahaha, den her var morsom! http://www.swadaposten.no/doc/paa_nettet/paa_nettet_15.html Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor leier skolen alltid inn elendige fotografer?! klassebildet vårt var grusomt. Dårlig oppsett og kvalitet på bildene og ikke alle er med på det en gang enkeltbildene ble ikke spesielt mye bedre heller. Tror de fleste i klassen skal sende alt tilbake igjen ..fy søren *sint* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor leier skolen alltid inn elendige fotografer?! klassebildet vårt var grusomt. Dårlig oppsett og kvalitet på bildene og ikke alle er med på det en gang enkeltbildene ble ikke spesielt mye bedre heller. Tror de fleste i klassen skal sende alt tilbake igjen ..fy søren *sint* 7501233[/snapback] Jeg har opplevd dette hvert år gjennom hele skolegangen. De lærer ikke heller Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 De har ikke råd til bedre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 NgZ: nei, å klage over eksamen er ikke lov. Det er noe vi alle har gått igjennom, og for å være ærlig så savner jeg skoletiden. Dotten sa ganske bra ifra om akkurat dette igår. 7501188[/snapback] Det fikk jeg ikke med meg. Men nå er jeg ferdig med dem uansett, så problemstillingen er ikke aktuell før mai/juni igjen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan vi ikke alle bare være gladei hverandre? <3 Jeg har hjemmelagde karameller som jeg kan sende rundtom i norge, hvis dere er snille med hverandre Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil.. 7501241[/snapback] Jeg vil heller ha litt klaging enn den orgien som holdt på i SO5 en god stund. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Karameller...? Fløtekarameller? Det lagde jeg forleden. Altså, det smaker presis som smørbukk Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det var ikke det jeg sa, ta å les innlegget en gang til. Det jeg sa, OG det reglene sier både for denne kategorien og for denne posten er at korte meningsløse innlegg kan du la være, noe du tydeligvis ikke har fått det med deg. Det flekkes ikke tenner, jeg ber deg bare å følge reglene. Hadde jeg flekket tenner så hadde du allerede vært ute fra dette forumet for lenge sida 7501186[/snapback] Det var egentlig ikke så håpløst, det kom bare for dumt og for seint uten sitat. Når hodet klokker 30 timer overtid går ikke alltid hverken fingrene eller skallen dit man vil. På den annen side tror jeg ikke jeg hadde blitt gjort til noe eksempel hvis ikke diskusjonen hadde dreid seg rundt akkurat det med moderering osv, det må du innrømme. Er faktisk ikke så kranglete som det kanskje virker, jeg er bare en sucker for gode diskusjoner. (SnittLeif, mer pedofilikjabb anytime:) ) Faktisk prøver jeg nesten ikke å provosere i det hele tatt, men du må innrømme at det går tid mellom hver gang det er et tema du tenker "Oi, nå vil jeg delta" her. Dekk! Flink bisk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil.. 7501241[/snapback] Overrasket?Syyyther: få en lokal forograf til å fikse det. Vi fikk den lokale fotografen til å ta bilder og lage katalog etter at photoline hadde fu**a opp samtlige bilder året før. Resultatet ble kjempebra. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan vi ikke alle bare være gladei hverandre? <3Jeg har hjemmelagde karameller som jeg kan sende rundtom i norge, hvis dere er snille med hverandre 7501247[/snapback] Den var ny og bedre. Jeg pleier å prøve å friste med tea-party! Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er snill! Jeg er snill! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og det tok 10min med happy thoughts før SO fikk ei negativ diskusjonsemne igjen. Spådommen til samtlige var jammen ikke feil.. 7501241[/snapback] Uff, beklager jaja, kan fortelle at etter siste time i morgen så er det omtrent juleferie for meg. Ingen flere prøver eller noe stress. Skal derfor tilbringe helgen med typen Er bare 10 dager til jul nå! noen andre som gleder seg? :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Julegleden hos meg har minsket med tid men ser frem til middagen ..dagens høydepunkt på den 24.12 ..ellers så syntes jeg 1 Juledag er best, siden da drar jeg opp til Hamar og feirier med dama Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er bare 10 dager til jul nå! noen andre som gleder seg? :!: 7501271[/snapback] Jeg, Jeg I kveld har vi skolefest, digg. Fri imorra, langhelg! Heerlig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg gleder meg til gaver Også kan jeg snart kjøpe sprit Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg, Jeg I kveld har vi skolefest, digg. Fri imorra, langhelg! Heerlig 7501296[/snapback] Skolefest..ikke juleball? Heldig du da. Finnes ikke noe bedre enn langhelg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg gleder meg til gaver Også kan jeg snart kjøpe sprit 7501299[/snapback] Hvem i dagens samfunn kan ikke få tak i sprit da? Greit, prinsippet med å kjøpe selv er der men det er jo ikke akkurat som at du har ventet til den dagen med spritkjøpet vel? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg