Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I see! Vel vel, vi har "desverre" ingen slike kunder der jeg jobber. Men vi har jo unger som kommer inn gjennomsnittlig en og en halv gang i timen for å kjøpe godteri da. Hvorfor ikke bare kjøpe alt godteriet på en gang? Har de ikke noe bedre å ta seg til må vite? Så er det riktig nok barn med utenlandsk opprinnelse da, som bor i et "fattigstrøk". Kanskje foreldrene ikke har penger til alt godiset de kjøper og at de tigger til seg litt og litt fra forskjellige folk. Hva pokker vet jeg.

 

Edit: Vi har en spilleautomat rett bortenfor kassene. Vi får faktisk ikke lov til å veksle penger om det er til automaten. Som regel finner vi bare på noen skikkelig dårlige unnskyldninger om folk spør. Som for eksempel at vi ikke har nok mynter på automaten så sent på kvelden. :!: Men om noen har handlet og vil ha ut i mynter gir vi dem selvfølgelig det. Kan ikke nekte kunder av butikken å få den valøren de vil ha heller da.

Lenke til kommentar
Ligner på en situasjon på Kiwi-nærbutikken her, bare motsatt. Du betaler med en 50-lapp og skal ha tilbake 12 kroner, så får du en tier og to tjuekroner.

 

Folka bak kassa kan ikke myntverdiene. :p

8821759[/snapback]

Vi har cashguard!

 

Haha, jeg ler av epilepsidamen :!:

 

..jeg mener. Stakkars.

8821764[/snapback]

Vi ler og. No worries!

Lenke til kommentar
I see! Vel vel, vi har "desverre" ingen slike kunder der jeg jobber. Men vi har jo unger som kommer inn gjennomsnittlig en og en halv gang i timen for å kjøpe godteri da. Hvorfor ikke bare kjøpe alt godteriet på en gang? Har de ikke noe bedre å ta seg til må vite? Så er det riktig nok barn med utenlandsk opprinnelse da, som bor i et "fattigstrøk". Kanskje foreldrene ikke har penger til alt godiset de kjøper og at de tigger til seg litt og litt fra forskjellige folk. Hva pokker vet jeg.

8821767[/snapback]

Vi har fjortiser. De er der 6-7 ganger om dagen og kjøper snop og kaker. Jeg blir bare lei meg når jeg hører dem whine at dem legger sånn på seg.

 

 

EDIT; SNAKK FORTERE, så jeg ikke dobbelposter hele tiden!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

I går hadde vi tre tilbakestående folk som dreiv og løp rundt med poser og lagde masse lyder :p Hehe.. det var litt gøy å se på.

 

En gang var det ei med pukkelrygg som kom og handlet. Egentlig ikke sånn dritgøy. Men så så jeg bort på han som hadde henne i kassen sin og han fikk plutselig sånt stivt smil. Da måtte jeg gå bak til deodorantene og le meg ihjel og late som jeg gjorde noe nyttig.

 

Ei dame pakker alltid ALLE varene sine inn i hver sin tynne plastpose. Kjekt. FØR hun skal legge dem på disken.

Lenke til kommentar
Snorre, er du klar over hvor mye enkelte som bor i kommunale leiligheter har, eller?

Naboene våre får liksom noe sinnsvakt med penger hele tiden, for å dekke psykologer de ikke benytter seg av osv. osv.

 

@L4r5: Det sa du du og var. Det var du ikke. :wee:

8821793[/snapback]

Det er jeg desverre ikke nei. Selv om de snylter på penger de egentlig skulle brukt til psykolog tviler jeg på at de har råd til at ungene kjøper godis for 300 kroner dagen liksom. Mye overdrevet, men du skjønner.

Lenke til kommentar

Haha, kom på en rar kunde dama sliter med. Han er 98 år gammel, virker stinn oppvakt, men er sånn passelig dement. Bl.a. nevner han at han er 98 år gammel minst tre ganger hver gang han handler. Gjerne til alle i nærheten, én av gangen. Han ble skikkelig forbanna her en dag da dama ikke visste om en type røyk var god.

"Hæ?! Du må da vite det, du jobber her."

"Har ikke smakt alle de tusenvis av varene vi har her, nei."

"Hør her unge dama, jeg er 98 år gammel og når jeg var ung var det mye bedre. Da visste ihvertfall de som jobbet på dagligvaren hva varene sine smakte. Mye bedre, *mumle mumle*

 

Fnis, hva hadde de da liksom? Tørket kjøtt og tørrmelkspulver. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...