Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvis det du skriver der er kvalifikasjoner til warn eller ban, så skulle vel strengt tatt halve forumet vært banna?

7500972[/snapback]

Ikke kvalifikasjoner til reaksjoner, men kanskje hvor grensen egentlig går i SO...

7500997[/snapback]

Jepp, det har du rett i.. Er faktisk ganske vanskelig å vite hvor den går..

Men det er egentlig litt synd at denne tråden er blitt en slags klagemur istedenfor en plass hvor man kan le litt av det som skrives.. (selv om jeg noen ganger gjør det av all klagingen)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toleransegrensa til modsa her er helt forskjellig. Ofte er newbies überstrenge mens de som har vært i gamet lenge, er milde og oftest mer rasjonelle i avgjørelsen.

7501004[/snapback]

b-real er passelig avslappet, men han blir jo litt sur på oss en gang i blandt. :p
Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Desto mer du følger med vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.
Det er jo ikke akkurat en fasit.

 

Uansett: Jeg er sulten. kjøttboller og pommes frites eller laks og ovnsbakt potettil middag i dag tro? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg mener at SO ikke kan modereres etter dagens spilleregler på forumet. SO er oftest i en "lovløs" tilstand. Forumet trenger en søppelemne for kjedsomhet. Det jeg mener bør modde i SO er personangrep, mobbing og utehengelse. Håper SO-folk er flinke med Rapport-knappen i de tilfeldene. Er tross alt noen ansvarsfulle mennesker i SO :)

 

Et alternativ er jo seff dedikert SO-modd.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Jeg klager ikke, tar livet med helt ro og nyter SO's gullstunder. De største latterbrølene for min del, er oftest kranglingen. Trekker alltid på smilebåndet :!: Er så mye usakligheter som florerer og kidsa prøver å være seriøs men alt blir bare en komediesuppe..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Jeg er fremdeles enig med Rasch, jeg er lei av all sytinga og klaginga som er her (men jeg må lese og irritere meg uansett). Selvfølgelig, ja, skole og jobb kan være veldig kjipe greier, men 24 timer i døgnet, HVER DAG? Hadde jo vært fint å se at enkelte også hadde i det hele tatt noen gleder i livet :p

7501035[/snapback]

Jeg er ferdig med skole før jul! :wee: *Hopper i taket av glede!* Flere har postet humorlinker i dag da. :)

 

Litt enig, überGoliath, det er kanskje unødvendig å reagere på noe annet en personangrep her. Eller svært grove brudd på retningslinjene, hva nå det måtte være. :hm:

Lenke til kommentar

selv om dere (übergoliath og NgZ) ikke klager, så er det veldig mange andre brukere her som er glad i å gjør det! :)

Som for eks. hvor vondt det gjør å gre håret osv. (leste det her ene dagen av en bruker jeg ikke skal nevne navn på).. jeg mener, hvor utrolig sytete er det mulig å bli? Jeg tror akkurat det der var ganske nært det ultimate.. Men hør på meg selv, her sitter jeg å syter selv! :p

Det var en gang to tomater som skulle gå over en vei, så ble den ene påkjørt, så sa den andre, kom igjen ketchup..

Lenke til kommentar
Nehehei bestefar!

7501037[/snapback]

Hva har dette med hva vi diskuterer? Har du ikke noe å komme med så kan du bare logge av.

7501073[/snapback]

Sa du nettopp at man skal holde seg ON-TOPIC? Hah!

Jamen det er greit det. Hvis det absolutt skal flekke tenner med én gang det er moderering og deres innslag i SO på diskusjonsmenyen så. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne ha langet over hvor mye dritt som skjer, alt fra hvor dritt det er å åpne en makrellboks eller hvor irriterende at bilen min bruker 2.3l pr. mil men hvor er allmenn interessen i dette? Skal jeg gidde å bruke tid og energi på å klage? Nope, livet er for kort til det..

 

Jeg vil gjerne snakke om det fantastike snøfrie været vi har eller hvor godt kjøp jeg gjorde på min Xbox360..

Lenke til kommentar
Jeg kunne gjerne ha langet over hvor mye dritt som skjer, alt fra hvor dritt det er å åpne en makrellboks eller hvor irriterende at bilen min bruker 2.3l pr. mil men hvor er allmenn interessen i dette? Skal jeg gidde å bruke tid og energi på å klage? Nope, livet er for kort til det..

 

Jeg vil gjerne snakke om det fantastike snøfrie været vi har eller hvor godt kjøp jeg gjorde på min Xbox360..

7501130[/snapback]

/cheer

Tenk positivt og det positive vil gro! :)

 

 

http://www.swadaposten.no/doc/swadashop/sw...op_hjem_01.html

høhøhøhø

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Sa du nettopp at man skal holde seg ON-TOPIC? Hah!

Jamen det er greit det. Hvis det absolutt skal flekke tenner med én gang det er moderering og deres innslag i SO på diskusjonsmenyen så.  :thumbup:

7501101[/snapback]

Det var ikke det jeg sa, ta å les innlegget en gang til. Det jeg sa, OG det reglene sier både for denne kategorien og for denne posten er at korte meningsløse innlegg kan du la være, noe du tydeligvis ikke har fått det med deg.

Det flekkes ikke tenner, jeg ber deg bare å følge reglene. Hadde jeg flekket tenner så hadde du allerede vært ute fra dette forumet for lenge sida :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne gjerne ha langet over hvor mye dritt som skjer, alt fra hvor dritt det er å åpne en makrellboks eller hvor irriterende at bilen min bruker 2.3l pr. mil men hvor er allmenn interessen i dette? Skal jeg gidde å bruke tid og energi på å klage? Nope, livet er for kort til det..

 

Jeg vil gjerne snakke om det fantastike snøfrie været vi har eller hvor godt kjøp jeg gjorde på min Xbox360..

7501130[/snapback]

/cheer

Tenk positivt og det positive vil gro! :)

 

 

http://www.swadaposten.no/doc/swadashop/sw...op_hjem_01.html

høhøhøhø

7501142[/snapback]

 

Tilbakemeldinger:

"- Jeg har vært skikkelig deprimert i lengre tid, og nå kan jeg være deprimert i farger!! Hurra!"

 

og "- Ser hunder like godt innenfor disse fargespektrene som vi mennesker gjør? Boxertispa jeg har gjør ikke annet enn å tryne i alt inventaret - hun virker nesten blind."

 

hahahahaha :D

Lenke til kommentar

NgZ: nei, å klage over eksamen er ikke lov. Det er noe vi alle har gått igjennom, og for å være ærlig så savner jeg skoletiden. Dotten sa ganske bra ifra om akkurat dette igår. :)

 

''- Ser hunder like godt innenfor disse fargespektrene som vi mennesker gjør? Boxertispa jeg har gjør ikke annet enn å tryne i alt inventaret - hun virker nesten blind.

Knut Ballalaika Klavenes, Koparvik''

hehehehehehehehh

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...