Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, er så maks dau jeg nå. Gårsdagen bestod av fyllebading, fyllesoling, fyllegrilling og generelt sett, fyll.

 

Mushi; vannet i Sandefjord er DEILIG nå, men skal du på en strand med typen, dra på Langeby og legg dere litt unna alle de andre. Evt. dra på Vøra hvis dere skal spille litt volleyball og slikt. Det er for mye kids på Skjelvika, Ula og ikke minst Granholmen.

8818138[/snapback]

 

Kjenner en venn som har sted på Ula.

 

Morsomt å finne ut at nicket man har funnet helt random betyr noe :p Arinomi er en slags japansk pære.

8818156[/snapback]

jeg er en japansk Tv-kanal og betyr hei i japan hvis du sier navnet to ganger^^

8818158[/snapback]

 

Jeg betyr Spesialstyrke direkte oversatt

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
I dag jobbet jeg 12-20 med skjorta klistra til ryggen fra første sekunder jeg satt min fot inn i butikken. Siste kunden gikk ti på halv ni. Så egentlig jobbet jeg til 2049, da var vi ferdige. Herrrlig!

8821451[/snapback]

På Meny her i Bergen har vi fått opp et ordentlig air condition-annlegg. Mange har faktisk klaget over at det nesten er for kaldt inne blitt. Desverre får ikke vi som jobber i år kortermede skjorter. Det er noe herk!

Lenke til kommentar

Vi har skjorter, men de puster jo ikke i det hele tatt. Og buksene er jo som å be om å bli svett i...ja.. over alt. Klærne bare klistrer seg til kroppen og svetten pipler frem og jeg ser vel ut som om jeg har anfall og skal besvime i søppelkurven min, men får vi noe vifter eller åpne vinduer? Nei. Glad det var antakelig siste gangen jeg jobbet :)

Lenke til kommentar
Vi har skjorter, men de puster jo ikke i det hele tatt. Og buksene er jo som å be om å bli svett i...ja.. over alt. Klærne bare klistrer seg til kroppen og svetten pipler frem og jeg ser vel ut som om jeg har anfall og skal besvime i søppelkurven min, men får vi noe vifter eller åpne vinduer? Nei. Glad det var antakelig siste gangen jeg jobbet :)

8821520[/snapback]

Skal du slutte på jobben altså? Jeg tror jeg må holde ut minst et år. Hvis ikke vil jeg jo bli oppfattet som ustabil arbeidskraft, og det er ikke bra. Skal prøve å få meg overført til lageravdelingen. Er mindre press ettersom det er vanskligere å gjøre noe feil der. I kassen er det jo en haug av ting man kan gjøre feil. Greide å gjøre slik at en gammel dame fikk en sekspakning øl på sin regning. :innocent: Men hun kom nå tilbake dagen etterpå og så ordnet vi opp i det. Men er ikke alltid like gøy å gjøre feil nei. Spesielt ikke når det står seks familier med fulle korger i kø.

Lenke til kommentar
I dag jobbet jeg 12-20 med skjorta klistra til ryggen fra første sekunder jeg satt min fot inn i butikken. Siste kunden gikk ti på halv ni. Så egentlig jobbet jeg til 2049, da var vi ferdige. Herrrlig!

8821451[/snapback]

På Meny her i Bergen har vi fått opp et ordentlig air condition-annlegg. Mange har faktisk klaget over at det nesten er for kaldt inne blitt. Desverre får ikke vi som jobber i år kortermede skjorter. Det er noe herk!

8821504[/snapback]

Det får vi på vår Meny ;)

Lenke til kommentar
Skal du slutte på jobben altså? Jeg tror jeg må holde ut minst et år. Hvis ikke vil jeg jo bli oppfattet som ustabil arbeidskraft, og det er ikke bra. Skal prøve å få meg overført til lageravdelingen. Er mindre press ettersom det er vanskligere å gjøre noe feil der. I kassen er det jo en haug av ting man kan gjøre feil. Greide å gjøre slik at en gammel dame fikk en sekspakning øl på sin regning.  :innocent:  Men hun kom nå tilbake dagen etterpå og så ordnet vi opp i det. Men er ikke alltid like gøy å gjøre feil nei. Spesielt ikke når det står seks familier med fulle korger i kø.

8821540[/snapback]

 

Ja, jeg slutter fordi jeg skal flytte :) Syns kollegene er ålreite og alt sånt, men tror ikke å sitte i kassa er min drøm for resten av livet, hehe.. Enkelt å gjøre feil, det skal jeg skrive hunder på. Heldigvis finnes det knapper som retter opp i det meste :!: De fleste kundene merker jo også om noe er feil. Er jeg i tvil så lar jeg dem heller betale mindre for en vare enn de bør, i stedet for å bruke 2 min ekstra på å løpe gjennom butikken for å sjekke prisen når jeg er usikker på hvor varen står :innocent:

 

I dag har det vært helt vilt. Det er stor fest i byen pga. Færder-seilasen er ferdig i dag, og alle handlet som gærne. Det var ikke fred å få et eneste sekund. Det er hardt arbeid når det går i ett fra tolv til ti på halv ni :p Tror det er mange som undervurderer de som jobber i kassa.

 

I dag var jeg litt flink syns jeg. Jeg klarte å få den mest gretne kunden til å ikke kjefte og være gretten!

Lenke til kommentar

Det finnes desverre alt for mange mennesker som ikke vet hvordan vi kasseansatte har det. Alt for mange lar sin dårlige dag gå utover oss. Det er ikke akkurat drømmen vår å sitte der og bipe inn varer for dem, men vi gjør da for pokker så godt vi kan. Kunder som kjefter har jeg rett og slett ingen ting til overs for. Derimot er det svært hyggelig når kunder er blide, slår av en aldri så liten prat og gjerne gir en litt ros. Var en gammel dame som kom i kassen hos meg som siste kunde. Hun skulle ha varene i to puljer og brukte sin tid. Men så var hun også svært hyggelig. Og ønsket meg lykke til osv osv. Jeg må si at den kvelden var jeg ekstra glad. Det skal så lite til for å redde dagen min etter en hel ettermiddag i kassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...