magio Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Anyway! Har noen lyst å være med på stranda? Jeg dør her snart! 8820490[/snapback] Ja gjerne! Vi snakker nudist sant? Får komme meg avgårde til kino snart, jaggu meg se Ocean's 13, håper den er bra Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og så slutter vi med slike angrep..8820542[/snapback] . Ja, men kun fordi det ikke er mange nok som er enige med meg i tråden nå. Må jo innrømme at f.eks. Ferry Corsten ikke var helt ille. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Må jo innrømme at f.eks. Ferry Corsten ikke var helt ille. 8820553[/snapback] Nå ble jeg glad i deg! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg sa: Ikke helt ille. Var litt stilig at han hadde med en cranberrieslåt i miksen sin, hvis jeg ikke hørte feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Åja, du hørte på et livesett? Hvilket da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Åh, DJ_Dark, jeg misunner deg! Jeg vil også på Sensation Black, møtte en fyr i går som skulle på Sensation White mens dama hans skulle på Black *misunnelig* Men jeg hadde ikke kunnet uansett, siden jeg er i USA da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ferry Corsten - United Nations 02-19-2006 TranceGrooves Var på en side du linket til en gang det var en stor trance=dritt-diskusjon her i SO. Smurf: Hva skal du i US of A? edit2: Er det virkelig nødvendig med tre fra øvrigheten til stede? Vær med litt aktivt da. Endret 9. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Åh, DJ_Dark, jeg misunner deg! Jeg vil også på Sensation Black, møtte en fyr i går som skulle på Sensation White mens dama hans skulle på Black *misunnelig* 8820604[/snapback] Hahaha! Gjett om jeg gleder meg! Blir Dance Valley om formiddagen også Ferry Corsten - United Nations 02-19-2006 TranceGroovesVar på en side du linket til en gang det var en stor trance=dritt-diskusjon her i SO. 8820606[/snapback] Hmm. Har ikke hørt alle livesettene selv såe... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Morn SO! What up? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Avataren jeg mekka nå var skikkelig ugly... Kan noen gi meg et tema/spekter (innen 80x80 - vanskelig med noe detaljert i kvalitet) jeg kan "jobbe" med? (Nå hørtes jeg proff ut.) Værsåværsåsnill? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Morn SO! What up? Jeg skal bort til non venner og planelegge avskjeds/overraskelse -fest til ei vennine som skal bort ett år. Det blir trist når hu skal bort. Også, sola er borte nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har nettopp vært å bada. Det var skikkelig deilig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan noen gi meg et tema/spekter (innen 80x80 - vanskelig med noe detaljert i kvalitet) jeg kan "jobbe" med? (Nå hørtes jeg proff ut.)8820626[/snapback] Hør i avatartråden. utsnitt av grillen på en bil, en tegneseriefigur, et cd-cover, en tekst, kan være mye rart du kan putte i en avatar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 For ikke å snakke om avdødde skuespillere som ingen har hørt om. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Også, sola er borte nå 8820707[/snapback] Og det var jammen på tide! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Endelig en Linuxdistro som fungerer paa laptopen! Synd den ikke har norsk da... *proeve Knoppix* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Huff, jeg har lyst til å ut nå, men alle vennene mine er opptatt. Også skal jeg på fest i kveld, men jeg har egentlig ikke så veldig lyst. Jeg har ikke penger, så jeg kan ikke drikke. Og hvis noen av vennene mine vil spandere, så har 90 % av dem kyssesyken (av de som skal ned dit), og det tar jeg ikke sjansen på. Også skal jeg kjøre ned. Altså, jeg kjeder meg nå! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Morn SO! What up? Jeg skal bort til non venner og planelegge avskjeds/overraskelse -fest til ei vennine som skal bort ett år. Det blir trist når hu skal bort. Også, sola er borte nå 8820707[/snapback] Solen er fortsatt her Avkjedsfester er trist, kjenner mange som går 1. året på vgs som drar i august Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) *snip* 8820776[/snapback] Hvordan er det nå da du har vært litt i Norge da? Har nå vært på stranden og tatt mitt første bad. Vi kjørte båten ut, så la vi oss utenfor. Var jævlig kaldt å svømme til land, til tross for at ekkoloddet mente temperaturen var 19 grader. Yey, masse nye, fine bilder i RPP Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forundrer meg at eg fremdeles har 0% Endret 9. juni 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 NgZ, roadtrip? Stort sett sightseeing, besøke litt slekt i Minnesota, slæge på en eller annen beach i Cali, shopping i San Fransisco og mer sightseeing, skal visst ende opp i Washington DC eller New York. LarsP, hvem er det egentlig bilde av? Bela Lugosi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg