Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mushi: Anbefaler Skallevold, rimelig deilig der. Ringshaug er litt kaldere mener jeg, mens Bliksekilen er varmest, men taper mye på ekstremt grunnvann og langt unna. (For deg, meg, oss) :)

 

EDIT: Enig i at Tønsbergs Blad er teit. Dumme folka kan ikek måle temperatur på de mest populære stedene engang. No Sireee!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Mushi: Anbefaler Skallevold, rimelig deilig der. Ringshaug er litt kaldere mener jeg, mens Bliksekilen er varmest, men taper mye på ekstremt grunnvann og langt unna. (For deg, meg, oss) :)

8818089[/snapback]

Vurderer å dra til sandefjord. der var det 22 grader i vannet. Men på en annen side tar det 10 minutter å gå ned til skallevold, men det er så dårlig bånn når du skal bade. :hmm:

 

Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Vil dra nå, men typen må våkne først.

Lenke til kommentar

Dårlig bunn på Skallevold? Kan ikke si meg enig, men... :)

 

Du må jo selvfølgelig gå ut fra moloen da, også stikke lenger ut.

 

Men hvis du skal dra på stranda for å kose deg, ville jeg anbefale å vekke (bøtte med vann er moro) han typen din også ta en tur til Sandefjord og kose dere der resten av dagen, hvis sola kan komme tilbake, og det gjør den nok!

 

Så faar dykk kosa dykk uansett kva dykk gjer! :)

 

mvh. Binko.

 

Må få fiksa ny avatar snart. Hm.

 

EDIT: Oi, googla Binko nå. Virka som det var et russisk etternavn eller no, kan noen hjelpe meg med å finne ut om det er kommunistisk e.l?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Uff, er så maks dau jeg nå. Gårsdagen bestod av fyllebading, fyllesoling, fyllegrilling og generelt sett, fyll.

 

Mushi; vannet i Sandefjord er DEILIG nå, men skal du på en strand med typen, dra på Langeby og legg dere litt unna alle de andre. Evt. dra på Vøra hvis dere skal spille litt volleyball og slikt. Det er for mye kids på Skjelvika, Ula og ikke minst Granholmen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...