Henrik C Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Er det B-Real som jobber i 1881? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 1881? Lurer på når han kommer i en tv-reklame med en teit nerdevits han blir betalt for å spøke med. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Mushi: Anbefaler Skallevold, rimelig deilig der. Ringshaug er litt kaldere mener jeg, mens Bliksekilen er varmest, men taper mye på ekstremt grunnvann og langt unna. (For deg, meg, oss) EDIT: Enig i at Tønsbergs Blad er teit. Dumme folka kan ikek måle temperatur på de mest populære stedene engang. No Sireee! Endret 9. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Traff biril på byen i går, jeg Forresten, heisann SO! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Mushi: Anbefaler Skallevold, rimelig deilig der. Ringshaug er litt kaldere mener jeg, mens Bliksekilen er varmest, men taper mye på ekstremt grunnvann og langt unna. (For deg, meg, oss) 8818089[/snapback] Vurderer å dra til sandefjord. der var det 22 grader i vannet. Men på en annen side tar det 10 minutter å gå ned til skallevold, men det er så dårlig bånn når du skal bade. Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Vil dra nå, men typen må våkne først. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Dårlig bunn på Skallevold? Kan ikke si meg enig, men... Du må jo selvfølgelig gå ut fra moloen da, også stikke lenger ut. Men hvis du skal dra på stranda for å kose deg, ville jeg anbefale å vekke (bøtte med vann er moro) han typen din også ta en tur til Sandefjord og kose dere der resten av dagen, hvis sola kan komme tilbake, og det gjør den nok! Så faar dykk kosa dykk uansett kva dykk gjer! mvh. Binko. Må få fiksa ny avatar snart. Hm. EDIT: Oi, googla Binko nå. Virka som det var et russisk etternavn eller no, kan noen hjelpe meg med å finne ut om det er kommunistisk e.l? Endret 9. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Takk for råd. Er sol her da. Ser ikke overskyet ut, men er vanskelig å se rundt hjørnet. ^^ Vekker jævelen nå. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg kan tegne en kjapp en til deg nå, Binko, så kan du bytte seinere Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Uff, er så maks dau jeg nå. Gårsdagen bestod av fyllebading, fyllesoling, fyllegrilling og generelt sett, fyll. Mushi; vannet i Sandefjord er DEILIG nå, men skal du på en strand med typen, dra på Langeby og legg dere litt unna alle de andre. Evt. dra på Vøra hvis dere skal spille litt volleyball og slikt. Det er for mye kids på Skjelvika, Ula og ikke minst Granholmen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hippie-Erlend : Tjaaa... Hvis du faktisk KAN lage noe, (Jeg kan redigere bilder... litt. Kanskje) kan jeg jo se om jeg kan få fiksa inn noe fiffig "Binko" skrift..= Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) hvor er langeby? er ikke så kjent der. fant det ut. var dit jeg hadde planer om å dra. Endret 9. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hehe. Jeg bare tegner noe moro, jeg, så kan jeg sende deg det etterpå. Er fremdeles 80x80 som er grensa, aight? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 I would presume 80x80 would be fine, yes. Takketakk og bukk og takketakkebukk. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Morsomt å finne ut at nicket man har funnet helt random betyr noe Arinomi er en slags japansk pære. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Morsomt å finne ut at nicket man har funnet helt random betyr noe Arinomi er en slags japansk pære. 8818156[/snapback] jeg er en japansk Tv-kanal og betyr hei i japan hvis du sier navnet to ganger^^ Endret 9. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 hvor er langeby?er ikke så kjent der. fant det ut. var dit jeg hadde planer om å dra. Det er flott . Vøra ligger rett ved siden av, så er relativt like. Får si ifra hvis du ikke finner frem. Forresten, hvordan er du såpass kjent i Sandefjord? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Forresten, hvordan er du såpass kjent i Sandefjord? 8818161[/snapback] Googla badetemperaturer i vestfold og fant dette Sa valgte jeg en av de varmeste temperaturene og googla igjen om kom over denne siden. Det så kos ut der, så tenkte vi kunne dra dit. Lett å finne frem også så det ut til. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Oi, shit, jeg må rekke bussen! Snakkes, folkens. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Seriøst, er det vanlig å våkne klokken 5 på natten når man har vært på fylla? Jeg KLARER ikke sove lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg