Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gratulerer. SO stenges igjen. Vi sees om to timer.

 

EDIT:

 

Når moderatorene sier at en avgjørelse ikke skal kommenteres i tråden, så betyr det at dere ikke skal kommentere. Dette står også henvist i retningslinjene:

 

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

 

Grunnen til denne stengingen er at to brukere ikke fikk helt med seg at de ikke skulle kommentere en avgjørelse. Dette går også under at dere skal respektere moderatorene, derfor ikke hinte til at en moderator er noe tilnærmet en lemur, eller lignende dyr.

 

 

Så jeg drar en Dotten og lar vår kjære transvestitt passe på frem til tråden åpnes klokken 02:00.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
so bee it....Plateønske: Su su su su susa i hode na na ...(PostGirobygget...)

8816979[/snapback]

Damn u! Nå fikk jeg den på hjernen. Argh, gå bort! :p

*nynne*

 

Aldhissla: Ingenting er vel som lukten av sur svette? Kan bare tenke meg hvor mye bedre den blir med litt ekskrementduft i tillegg.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme.

Vært ute å gått med en kompis fordi vi skulle ha burger.

 

Var i oslo før i dag, og da er jeg ganske sikker på at ei jente som satt litt forran meg i bussen sa til sidemann "der sitter shikaru"

 

Det var litt snodig egentlig :p

Veit ikke hvem det var, men.

 

Edit: Nå legger jeg meg, god natt.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...