Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Neppe utestengt fra HW-forumet? Noen som kan utdype..

7500872[/snapback]

[objektiv]Fikk ikke lest alle postene før de ble slettet, men han hintet visst til at Darkness var PreMenstruell da hun lurte på om han visste hva PM var. Hun oppfordret Neppe og Juliess til å ta en sak på PM heller enn i SO, men det ville visst ikke neppe.[/objektiv] Endret av NgZ
Lenke til kommentar

7500872[/snapback]

Hvis dere vil diskutere dette så kan dere ta det med Neppe selv...han har MSN-adresse i profil.'

@Rasch: Vær forsiktig du...vi trenger ingen lynsjemob. Personlig er jeg enig med kine jeg om dette.

Lenke til kommentar

7500872[/snapback]

[objektiv]Fikk ikke lest alle postene før de ble slettet, men han hintet visst til at Darkness var PreMenstruell da hun lurte på om han visste hva PM var. Hun oppfordret dem til å ta en sak på PM hellerenn i SO, men det ville visst ikke neppe.[/objektiv]

7500905[/snapback]

Man mente også at denne tråden var til for nettopp det å diskutere alt som var av private saker og han klarte å prestere å si at tråden var dårlig moderert

Lenke til kommentar

7500872[/snapback]

Hvis dere vil diskutere dette så kan dere ta det med Neppe selv...han har MSN-adresse i profil.'

@Rasch: Vær forsiktig du...vi trenger ingen lynsjemob. Personlig er jeg enig med kine jeg om dette.

7500916[/snapback]

vet.. men denne mobben er for lett å fyre.. kan bare ikke la være! :D

jeg er i grunn enig med neppe i og med at han har forklart meg hele situasjonen over msn.

Lenke til kommentar

Siden vi ikke kan diskutere denne konkrete saken mellom Neppe og modsa, foreslår jeg av diskuteres generelt hva som skal til for å bli kastet ut / gitt ferie av HW og hvor grensen går i SO..

Da har diskusjonsemnet rent mel i posen og SO får en saklig tema med engasjerte deltagere..

---

Kommentarer mot moderering skal selvsagt ikke forekomme i diskusjonstråden men i PM. En skjeivkommentar syntes nå ikke jeg er grunn alene for å bli kastet ut. .

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Siden vi ikke kan diskutere denne konkrete saken mellom Neppe og modsa, foreslår jeg av diskuteres generelt hva som skal til for å bli kastet ut / gitt ferie av HW og hvor grensen går i SO..

7500943[/snapback]

Man skal vel helst skrive noe som har interesse/kan diskuteres?

"Wee! Sjokolade er nam!" eller "Jeg er sur" er vel en type ytringer man ikke kommer med her. Peronlige ting mellom to SO-lesere kan men vel også ta et annet sted.

edit:men det er jo mye rart som skrives her. :hmm: Jeg gjør som jeg vil, og tror jeg får lov til, og skjeper meg hvis jeg får kjeft. Fin regel for meg.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

7500943[/snapback]

Man skal vel helst skrive noe som har interesse/kan diskuteres?

"Wee! Sjokolade er nam!" eller "Jeg er sur" er vel en type ytringer man ikke kommer med her. Peronlige ting mellom to SO-lesere kan men vel også ta et annet sted.

7500966[/snapback]

Hvis det du skriver der er kvalifikasjoner til warn eller ban, så skulle vel strengt tatt halve forumet vært banna?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...