Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Fixe katta.. snakker vi om et levende dyr her?

7500561[/snapback]

Dyret er Floppy. Han ble påkjørt når han var 5 mnd gammel og jeg brukte studielån til å betale oprasjonen :wee: Han lever i beste velgående og liker ikke biler lengre.

 

Rasch: Tror det er en liten sjangse for infeksjon hvis man tar din metode ^^ Jeg fikk gratis kastrasjon, røntgen, pencilin og bedøvelse. De tapte faktisk penger på å opperere katta. De er snille :)

7500601[/snapback]

Infeksjon er ikke noe problem hvis du husker på å bruke en helt vanlig stekespade til å skrape vekk bakteriene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, jeg forsov meg idag og tok meg like så godt fri fra skolen. En mer fraværsdag, men det overlever jeg. Har tilsammen fem eller seks av dem nå. Er innleveringsoppgave i morgen, så må prøve å legge meg litt tidligere idag. Ellers står det igrunnen fint til med meg. Ikke at noen bryr seg da. Noen interessante emner å diskutere idag da?

Lenke til kommentar

Fy eff!

 

Det er pissglatt ute :|

 

Fra før av var det ustrødd holke, og så pissregna det i sted, så ligger noen millimeter vann oppå der igjen.

Null kontroll, uansett piggdekk eller piggfri.

Dette er føre for traktor med kjetting ^^

 

Selv ble jeg funnet av en reddende engel i en gammal Amason uten noe særlig annen innmat enn setene og karroseriet, ledninger og shit over alt :p , mens jeg skled bortover og prøvde å holde meg på bena.

Med livet som innsats lot jeg henne gledelig kjøre meg hjem :p

Lenke til kommentar

Høres ikke bra ut. Her i Bergen er det svimlende syv varmegrader. Med den konsekvens mildværet fører emd seg, nemlig mye regn og vind. Men det overlever man. Bedre enn det faste gamle isføret her hvertfall. Er nesten skummelt hvor isete oppkjørselen vår av og til blir. NEsten så man ikke kan gå ned uten å skli og slå bakhodet ned i isen. Men i år er det hiitil isfritt og snøfritt.

Lenke til kommentar
Høres ikke bra ut. Her i Bergen er det svimlende syv varmegrader. Med den konsekvens mildværet fører emd seg, nemlig mye regn og vind. Men det overlever man. Bedre enn det faste gamle isføret her hvertfall. Er nesten skummelt hvor isete oppkjørselen vår av og til blir. NEsten så man ikke kan gå ned uten å skli og slå bakhodet ned i isen. Men i år er det hiitil isfritt og snøfritt.

7500761[/snapback]

tatt tilbake moderatorjobben ser jeg? :)

Lenke til kommentar
tatt tilbake moderatorjobben ser jeg? :)

7500778[/snapback]

Erru utdatert lr?

:p

7500799[/snapback]

Jeg har/hadde en jobb som gjør at jeg er borte en uke om gangen, kall meg gjerne utdatert! :)

Ngz: heheheheh ja! Treffer min humor perfekt egentlig!

 

''OSLO. Fra og med månedskiftet vil alle nordmenn som ikke liker brokkoli risikere å få fengselsstraffer med tvangsforing av den helsebringende grønnsaken.

 

Stortinget håper med dette på at nordmenns gjennomsnittlige levealder økes til 130 år og at borgerne kun har behov for pensjon de siste seks månedene av sine liv.''

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...