Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg ferdig med alle fag på ungdomsskolen, og det er bare en eventuell muntlig eksamen igjen.

 

Fikk nøyaktig 4 i snitt. Greit nok, med tanke på at jeg ikke har jobbet spesielt hardt for det.

Var flere fag jeg sikkert kunne gått opp til 5 i om jeg hadde jobba ordentlig bra.

Lenke til kommentar

Lekser er undelige greier. Jeg mener, det er en gitt mengde pensum du skal lære og.. lekser burde igrunn bare vært selvstudium. :wee: Sånn.. der du føler du trenger å lære mer.. burde du jobbe! Det er logisk tbh.

 

Men lekser funker igrunn dersom du trenger litt struktur på hva du BØR gjøre. :)

 

 

 

edge: ¨\0/¨

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Arnold Schwartzenegger på nynorsk:

 

EG KJEM ATT! (I'll be back)

 

Da føler han seg sikkert tøff..

8811152[/snapback]

 

:!:

Vi hørte på noe kåseri-greier på en CD en eller annen gang. En eller annen fyr som snakket om nynorsk. Iallefall så nevnte han når NRK hadde oversatt "Go on. Make my day" til "Kom igjen. Prøv dykk". :!: Og "Freeze motherfuckers" til "Ikkje rør dykk". Hysterisk morsomt var det. :!:

Lenke til kommentar
:!:

Vi hørte på noe kåseri-greier på en CD en eller annen gang. En eller annen fyr som snakket om nynorsk. Iallefall så nevnte han når NRK hadde oversatt "Go on. Make my day" til "Kom igjen. Prøv dykk".  :!: Og "Freeze motherfuckers" til "Ikkje rør dykk". Hysterisk morsomt var det. :!:

8813157[/snapback]

Det gjorde vi også engang :p

 

Må inrømme at det var litt morsomt :p

 

Hei so :)

 

Nettop tilbake fra sykkeltur med klassen, vi var hos en venn og grillet og badet, det var kos :)

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Nettop tilbake fra sykkeltur med klassen, vi var hos en venn og grillet og badet, det var kos :)

8813172[/snapback]

Hva er vitsen med å fortelle SO hele tiden om hva man har gjort?

 

 

Ok, i dag har jeg hatt fri, jeg var i oslo med to venniner og en kompis, vi spiste kebab.

Jeg kastet en bleiepakke i hodet på kompisen min, det var kos :)

Lenke til kommentar
Knut Erik, du får meg til å savne skolen.. Flinke du!

8812979[/snapback]

 

Sav... savne.. skolen? :ohmy:

8813129[/snapback]

 

Jaaaaa?

 

Arnold Schwartzenegger på nynorsk:

 

EG KJEM ATT! (I'll be back)

 

Da føler han seg sikkert tøff..

8811152[/snapback]

 

:!:

Vi hørte på noe kåseri-greier på en CD en eller annen gang. En eller annen fyr som snakket om nynorsk. Iallefall så nevnte han når NRK hadde oversatt "Go on. Make my day" til "Kom igjen. Prøv dykk". :!: Og "Freeze motherfuckers" til "Ikkje rør dykk". Hysterisk morsomt var det. :!:

8813157[/snapback]

 

"Enkelte ting er bedere på fransk.."

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å fortelle SO hele tiden om hva man har gjort?

 

 

Ok, i dag har jeg hatt fri, jeg var i oslo med to venniner og en kompis, vi spiste kebab.

Jeg kastet en bleiepakke i hodet på kompisen min, det var kos :)

8813201[/snapback]

Hvilken bleietype?

Var kebaben god?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...