Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbudt jobben, ja. Den hørtes vel bedre ut der og da?

8811473[/snapback]

Var vel mer en enkel løsning med grei betaling ;) Pluss spennende og engasjerende.

 

Zlatzman: Jeg trodde (når jeg gikk på skolen), at offentlig var de høyere hærrer i dress og slips. Som satt strakt med ryggen og skrev mail. Jeg trodde de fulgte alle lover til punkt å prikke. Men det er slettes ikke sånn.

 

Offentlig er oppsuping av avskom og ellendige som ikke får seg jobb i det private. Det er så mange dårlige folk blandt oss her, at jeg kan ikke fatte det. Uærlige er det iallefall mange av.

 

Jeg kan tenke meg ting som kan spare oss for flere timers arbeid. Jeg har allerede påpekt masse som har spart oss for arbeid.

 

Bare det med utsending av massebrev, der de satt å skrev navn og adresse på 700 konvolutter. Enn å være så innkompetent at man ikke klarer å lage adresse lappen fra en helt brukelig excel liste. Det er flaut.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Det er en del forskjeller på lønna ja. Men rådgiverne her har ganske godt betalt. En 400' tror jeg.

 

Vi er administrasjonen til 13 virksomheter. Bare 1 av de virksomheten kommer godt ut av arbeidsmiljøundersøkelsen. Mye av det offentlige i Norge fungerer ikke. I div. direktorat osv, så er det bare interne uenigheter hele veien. Så de klarer aldri å bestemme seg. Den enkleste sak kan ta årevis. Når den er løst, er en ny problemstilling dukket opp.

 

Mange har så ambisjoner, at de aldri når fram. Det er litt uheldig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Du har vel rett i det, ja. Dssverre blir mye av det offentlige en avfallsplass for problemstillinger som andre ikke greier å løse.

 

Men over til noe hyggelig. Det er sommer og sol, nudler på komfyren og fryseren full av isen som var igjen etter korpset isutsalg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...