DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Herre.. dette sperret virkelig opp mine øyne, hvem i alle dager driver trakasering mot de ansatte? Veldig godt gjort Neppe, det med middagen og slikt. Hun satte nok veldig pris på det. Jeg er fortsatt målløs. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har inntrykk av det der er tilstanden på en god del offentlige arbeidsplasser. En blanding av dårlig lederskap, late mennesker som jobber litt for lite, og en del personer som har alt for mye å gjøre. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så plusser du på noen gode personligheter, misforståelser og intriger, så har du norsk offentlig sektor. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Tilbudt jobben, ja. Den hørtes vel bedre ut der og da? 8811473[/snapback] Var vel mer en enkel løsning med grei betaling Pluss spennende og engasjerende. Zlatzman: Jeg trodde (når jeg gikk på skolen), at offentlig var de høyere hærrer i dress og slips. Som satt strakt med ryggen og skrev mail. Jeg trodde de fulgte alle lover til punkt å prikke. Men det er slettes ikke sånn. Offentlig er oppsuping av avskom og ellendige som ikke får seg jobb i det private. Det er så mange dårlige folk blandt oss her, at jeg kan ikke fatte det. Uærlige er det iallefall mange av. Jeg kan tenke meg ting som kan spare oss for flere timers arbeid. Jeg har allerede påpekt masse som har spart oss for arbeid. Bare det med utsending av massebrev, der de satt å skrev navn og adresse på 700 konvolutter. Enn å være så innkompetent at man ikke klarer å lage adresse lappen fra en helt brukelig excel liste. Det er flaut. Endret 8. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vi får vel håpe du bare har havna i et dårlig miljø, da, mye av det offentlige Norge fungerer jo bra. Det som suger er jo at i det private, så kan lønningene bli mye høyere, og tiltrekker seg de best utdannede og kvalifiserte menneskene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det er en del forskjeller på lønna ja. Men rådgiverne her har ganske godt betalt. En 400' tror jeg. Vi er administrasjonen til 13 virksomheter. Bare 1 av de virksomheten kommer godt ut av arbeidsmiljøundersøkelsen. Mye av det offentlige i Norge fungerer ikke. I div. direktorat osv, så er det bare interne uenigheter hele veien. Så de klarer aldri å bestemme seg. Den enkleste sak kan ta årevis. Når den er løst, er en ny problemstilling dukket opp. Mange har så ambisjoner, at de aldri når fram. Det er litt uheldig. Endret 8. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du har vel rett i det, ja. Dssverre blir mye av det offentlige en avfallsplass for problemstillinger som andre ikke greier å løse. Men over til noe hyggelig. Det er sommer og sol, nudler på komfyren og fryseren full av isen som var igjen etter korpset isutsalg Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ca 15 min. til det er sol på terassen. Jeg vil steke meg! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hmm, har hatt sol sia morgen, føler meg stekt kylling nå btw... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ca 15 min. til det er sol på terassen. Jeg vil steke meg! 8811626[/snapback] Så, det er ikke sol der nå altså? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ca 15 min. til det er sol på terassen. Jeg vil steke meg! 8811626[/snapback] Så, det er ikke sol der nå altså? 8811643[/snapback] Nope, skygge nå. Halveis ihvertfall, kan snart gå ut nå. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 HEr har det vært steikesol helt sida i morges, her. Og jeg er så bleik at jeg blir brun selv om jeg bruker sunblock Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil bade i dag.. Men må nok vente til arbeidsdagen er over. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil bade i dag.. Men må nok vente til arbeidsdagen er over. 8811691[/snapback] fri om to timer ska hjem å sløve utendørs... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil bade i dag.. Men må nok vente til arbeidsdagen er over. 8811691[/snapback] fri om to timer ska hjem å sløve utendørs... 8811698[/snapback] 4 1/2 time til jeg er ferdig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg trenger solkrem, men har egentlig ikke råd. Solkrem er viktigere enn mat, right? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg trenger solkrem, men har egentlig ikke råd. Solkrem er viktigere enn mat, right? 8811726[/snapback] *riste på hodet* Jeg har solkrem hjemme Spør naboen eller noe om de har. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke stjele solkrem av naboen Er dødsdyrt ffs. Og jeg trenger det bare jeg skal ut å røyke. Er som et rødt laken selv om jeg har hatt på meg solkrem når jeg har vært i sola. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg trenger solkrem, men har egentlig ikke råd. Solkrem er viktigere enn mat, right? 8811726[/snapback] Solkrem er for pyser... hilsen en rosa polkagris Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er så lengeside jeg har vært i sola at jeg har fått soleksem. Arg. Kjøper solkrem jeg, det kommer bare der jeg blir brent. masse kviser og utslett og sånt. Har aldri hatt det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg