Ustedalen Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er full.. For første gang på 10 måneder. YAY! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er full.. For første gang på 10 måneder. YAY! 8810685[/snapback] Gratulerer! Deilig å være tilbake i gamlelandet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er full.. For første gang på 10 måneder. YAY! 8810685[/snapback] Gratulerer! Deilig å være tilbake i gamlelandet? 8810687[/snapback] Yes.. Men nå stikker jeg.. God natt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Aww, gidd at SO er stille, da Jeg.. Jeg.. Jeg vil ikke være med dere mer, duster *b0red* jeg er sånn nesten ferdig med alt nå, jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har en framføring i dag som kommer til å gå rett vest, fordi de på gruppa mi, og meg, var ikke sånn veldig arbeidsvillige Teit å ha normal skoledag i dag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er full.. For første gang på 10 måneder. YAY! 8810685[/snapback] And it was about time! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Morn! I dag fant jeg en kjempefin casual skjorte i walkin-klesskapet vårt. Den var kleesboden vår, og den passa meg. Lykkefunn. \o/ Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Heısann, har dere det bra? Jeg er ensom ı Tyrkıa. Det er bare eldre folk her sammen med meg, over 150 folk som er ı 40-aarene og det som verre er! Jeg savner vennskap og noen aa prate ungdommelıg med! De slarver bare skıt her. Dessuten ble jeg ranet for noen dager sıden! Veska mı med alle verdısaker ble stjaalet fra et LAAST skap mens jeg var ı svömmıng ı en halvtıme. Jeg mıstet Vısa kortet og har nesten ıkke mer penger ıgjen her nede, og jeg mıstet den nye mobılen som kostet 4000 kr, pengbok med masse tyrkıske lıre, gull öredobber og smykke som var verdt over 1000 kr og masse annet verdıfullt. Jeg var trıst ı starten, for det er mye styr, men jeg faar for haapentlıgvıs alt ıgjen paa forsıkrıngen, sıden skapet var laast. Reıseforsıkrıng er DIGG. Haaper det ordner seg. Jeg maa stıkke naa, men hıls Arınomı fra meg, noen, og sı at jeg savner han masse. Varme klemmer fra Izmır ı Tyrkıa! Kos dere alle sammen! PS: Arınomı, hvıs du leser dette, ıkke drıkk saa mye Be careful, I am comıng back home. Soon, just three weeks more. Endret 8. juni 2007 av Teovina Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Heisann folket.. God morgen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Varm klem i dette været ? Neitakk. Forresten, jeg jobber sammens med folk som er så gamle at jeg kunne vært barnebarnet deres (Litt overdrevet, men er vel teoretisk mulig), men iallefall sønnen. Skal si deg det er liv i de på 50-60 år også, de bare viser det ikke. Her er de så perverse at selv jeg blir sjokkert noen ganger. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 hah, skal se at dere har over 30 grader ı skyggen som jeg har her nede? Dream on, jeg tror du trenger den varme klemmen. Men naa gaar jeg. Stıkker ınnom en gang ıgjen senere. Bye Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Vi har faktisk det. Men okei. Målte 52 grader i sola hos søsteren min på Onsdag. Var oppe i 29 på onsdag i skyggen. Jeg er rimelig sikker på at det var det samme på torsdag. Det var 21 grader klokka 7 i mårest, og den er vel steget en 3-4 grade nå kan jeg tenke meg. Ja, det er utrolig varmt å jobbe. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hvor er det du er da Neppe? 52 grader? Jeg sitter på et kontor som holder stabil temp på 35-40 grader, var på stranda til klokka 23:45 i går.. Når jeg dro hjem var det 19 grader ute. Endret 8. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Rekorden på Stranda (hjembygda mi for de n00bs som ikke vet det lizm) er for tiden 33 grader i solen. Dette var i går Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Det er heftig varmt ute for tiden, litt for varmt etter min smak, jeg er jo nordmann Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Det er heftig varmt ute for tiden, litt for varmt etter min smak, jeg er jo nordmann 8810918[/snapback] Agreed, jeg personlig syns jeg ikke det er så deilig å gå til butikken å handle og slikt i denne varmen, men å ligge på stranda å bade og chille i denne varmen syns jeg er flott, skulle hatt en av/på knapp. På toppen av alt går jeg alltid med lange ermer p.g.a. mine EMO-meker, det kan bli mektig varmt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hadde ikke gjort meg med noen grader mindre. Man gidder ingenting. Til og med sexen blir litt for varm (Trykk, pes pust, trykk, pes pust, Trykk, pes pust, whine, trykk). Akkurat nå I r på Steinkjer i Nord-Trøndelag, norges midtpunkt. Pff Equerm. Jeg hadde på meg skjorte og brun tykk genser i går (Trodde det var kaldt om morgenen, I was wrong). Endret 8. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 VERY wrong Jeg vil på stranda.. i går var jeg som sagt der til 23:45.. Dro etter jobben og prøvde å få med det siste av solen i halv 9- tiden Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det blir nok bading i dag, så snart jeg er ferdig på jobb så skal jeg ta en buss i 20 minutter, skifte oppkoblingspassord på en router, kjøpe øl og så skal jeg bade Endret 8. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Det blir nok bading i dag, så snart jeg er ferdig på jobb så skal jeg ta en buss i 20 minutter, skifte oppkoblingspassord på en router, kjøpe og og så skal jeg bade 8810978[/snapback] Hvor kjøper man "og"? Hva slags farge har en "og"? Spiselig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg