Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heısann, har dere det bra? Jeg er ensom ı Tyrkıa. Det er bare eldre folk her sammen med meg, over 150 folk som er ı 40-aarene og det som verre er! Jeg savner vennskap og noen aa prate ungdommelıg med! De slarver bare skıt her.

 

Dessuten ble jeg ranet for noen dager sıden! Veska mı med alle verdısaker ble stjaalet fra et LAAST skap mens jeg var ı svömmıng ı en halvtıme. Jeg mıstet Vısa kortet og har nesten ıkke mer penger ıgjen her nede, og jeg mıstet den nye mobılen som kostet 4000 kr, pengbok med masse tyrkıske lıre, gull öredobber og smykke som var verdt over 1000 kr og masse annet verdıfullt. Jeg var trıst ı starten, for det er mye styr, men jeg faar for haapentlıgvıs alt ıgjen paa forsıkrıngen, sıden skapet var laast. Reıseforsıkrıng er DIGG. Haaper det ordner seg.

 

Jeg maa stıkke naa, men hıls Arınomı fra meg, noen, og sı at jeg savner han masse.

 

Varme klemmer fra Izmır ı Tyrkıa! Kos dere alle sammen!

 

PS: Arınomı, hvıs du leser dette, ıkke drıkk saa mye ;) Be careful, I am comıng back home. Soon, just three weeks more.

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Varm klem i dette været ? Neitakk.

 

Forresten, jeg jobber sammens med folk som er så gamle at jeg kunne vært barnebarnet deres (Litt overdrevet, men er vel teoretisk mulig), men iallefall sønnen. Skal si deg det er liv i de på 50-60 år også, de bare viser det ikke.

 

Her er de så perverse at selv jeg blir sjokkert noen ganger.

Lenke til kommentar

Vi har faktisk det. Men okei.

 

Målte 52 grader i sola hos søsteren min på Onsdag. Var oppe i 29 på onsdag i skyggen. Jeg er rimelig sikker på at det var det samme på torsdag. Det var 21 grader klokka 7 i mårest, og den er vel steget en 3-4 grade nå kan jeg tenke meg.

 

Ja, det er utrolig varmt å jobbe.

Lenke til kommentar
Det er heftig varmt ute for tiden, litt for varmt etter min smak, jeg er jo nordmann :)

8810918[/snapback]

Agreed, jeg personlig syns jeg ikke det er så deilig å gå til butikken å handle og slikt i denne varmen, men å ligge på stranda å bade og chille i denne varmen syns jeg er flott, skulle hatt en av/på knapp.

 

På toppen av alt går jeg alltid med lange ermer p.g.a. mine EMO-meker, det kan bli mektig varmt :p

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort meg med noen grader mindre. Man gidder ingenting. Til og med sexen blir litt for varm (Trykk, pes pust, trykk, pes pust, Trykk, pes pust, whine, trykk).

 

Akkurat nå I r på Steinkjer i Nord-Trøndelag, norges midtpunkt.

 

Pff Equerm. Jeg hadde på meg skjorte og brun tykk genser i går (Trodde det var kaldt om morgenen, I was wrong).

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...