Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

slapp av, er ikke sånn at jeg klikka helt, jeg bare satte han ned på gulvet. og han er ikke så syk at han må til lege, han har sikkert bare spist noe som ikke var helt bra for han.

7500446[/snapback]

Det første var en spøk, men jeg tror ikke du tok den helt. :wee: Selvfølgelig setter man katta på gulvet hvis den spyr. Du må jo tørke opp gørra.

Det er helt normalt at katter kaster opp innimellom. Blir det for ofte (flere ganger i uka) burde du få det sjekka ut. ;)

7500474[/snapback]

Det du gjør da er å ta et godt tak rundt katta med begge hender å klemme til slik at alt innholde i magen kommer ut. Da er det sansynlig at det som fikk den til å spy er ute.

Om katta hyler er dette helt normalt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du gjør da er å ta et godt tak rundt katta med begge hender å klemme til slik at alt innholde i magen kommer ut. Da er det sansynlig at det som fikk den til å spy er ute.

7500491[/snapback]

Nemlig! Da spyr den i hvert fall ikke mer. :yes:
Lenke til kommentar

7500491[/snapback]

Eeeller ikke.

Sprekker milten, som har skjedd på den ene katta mi, blir det dyrt. 3k kostet det :ph34r:

Lenke til kommentar
slapp av, er ikke sånn at jeg klikka helt, jeg bare satte han ned på gulvet. og han er ikke så syk at han må til lege, han har sikkert bare spist noe som ikke var helt bra for han.

7500446[/snapback]

Det første var en spøk, men jeg tror ikke du tok den helt. :wee: Selvfølgelig setter man katta på gulvet hvis den spyr. Du må jo tørke opp gørra.

Det er helt normalt at katter kaster opp innimellom. Blir det for ofte (flere ganger i uka) burde du få det sjekka ut. ;)

7500474[/snapback]

okey! ;) husker ikke sist gang. :yes:

Lenke til kommentar

7500491[/snapback]

Eeeller ikke.

Sprekker milten, som har skjedd på den ene katta mi, blir det dyrt. 3k kostet det :ph34r:

7500507[/snapback]

Å reparere katta di?

Lenke til kommentar
Er det så dyrt å få dem avlivet?

:p

7500526[/snapback]

Ved ulykker koster avlivning fra 0-200 kr. Jeg valgte å fixe katta igjen siden det ville mest sansynlig lykkes og jeg kunne ikke hatt på samvittigheten at jeg tok livet av katta mi fordi jeg ikke gadd å spandere 3000 kr på den. Det er ikke mye penger sammenlignet med alt det andre vi sløser bort penger på.

Lenke til kommentar

7500526[/snapback]

Ved ulykker koster avlivning fra 0-200 kr. Jeg valgte å fixe katta igjen siden det ville mest sansynlig lykkes og jeg kunne ikke hatt på samvittigheten at jeg tok livet av katta mi fordi jeg ikke gadd å spandere 3000 kr på den. Det er ikke mye penger sammenlignet med alt det andre vi sløser bort penger på.

7500550[/snapback]

Mushi: Om milten sprekker, tar du frem brødkniven og skjærer den ut. Så tar du en helt vanlig vannballong og setter inn der milten var. Feste kan du velge selv. Alt fra sølvteip til binders funker.

Det gjelder å være nevenyttig mushi! Dette hadde kostet deg ca. 12,- ..

OI! ikke glem å teipe igjen! Her er det nok sølvteipen som funker best. En rull bør holde. Teip stramt igjen rundt hele katta til rullen er tom. Her er det helt vanlig med sprengte blodkarr i øynene til katten.

Dette kan jeg også fikse.. vil du vite?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

7500526[/snapback]

7500550[/snapback]

Fixe katta.. snakker vi om et levende dyr her?

Lenke til kommentar
Mushi: Om milten sprekker, tar du frem brødkniven og skjærer den ut. Så tar du en helt vanlig vannballong og setter inn der milten var. Feste kan du velge selv. Alt fra sølvteip til binders funker.

Det gjelder å være nevenyttig mushi! Dette hadde kostet deg ca. 12,- ..

OI! ikke glem å teipe igjen! Her er det nok sølvteipen som funker best. En rull bør holde. Teip stramt igjen rundt hele katta til rullen er tom. Her er det helt vanlig med sprengte blodkarr i øynene til katten.

Dette kan jeg også fikse.. vil du vite?

7500560[/snapback]

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

http://www.swadaposten.no/doc/bygd_by/bygd_by_12.html

Lenke til kommentar
Fixe katta.. snakker vi om et levende dyr her?

7500561[/snapback]

Dyret er Floppy. Han ble påkjørt når han var 5 mnd gammel og jeg brukte studielån til å betale oprasjonen :wee: Han lever i beste velgående og liker ikke biler lengre.

Rasch: Tror det er en liten sjangse for infeksjon hvis man tar din metode ^^ Jeg fikk gratis kastrasjon, røntgen, pencilin og bedøvelse. De tapte faktisk penger på å opperere katta. De er snille :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...