Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er ei feilmelding man får.

8810590[/snapback]

Warning: Unknown: failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0

 

Fatal error: Unknown: Failed opening required '/home/bazukh/public_html/Funksjoner.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in Unknown on line 0

 

Den der er mye mer irriterende :p

Kommer litt sporadisk, så man finner ikke grunnen og får ikke fjerna det O.o

8810612[/snapback]

Den var litt spesiell, ja :p Står ingenting i serverloggen heller?

Lenke til kommentar
Den var litt spesiell, ja :p Står ingenting i serverloggen heller?

8810619[/snapback]

Nope. Feilen har visst vært der evig lenge, finner ikke ut hva det er. Ikke er det noe åpenbart mønster på når den kommer heller O.o

8810621[/snapback]

Morsomt. Du har vel ikke mulighet til å reinstallere Apache og PHP på serveren? :p

 

-------

 

http://midgar.no/redesign/. Noen som vil gi kritikk på dette?

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Det skal komme noe mer grafisk i headeren, men er dog ikke helt sikker på hva enda. Vurderer også å kutte litt (mer) i høyden på den. Merker ikke at den er for stor, siden man blir blind på størrelse ved å kjøre høy oppløsning :p

 

Takk til begge :)

Lenke til kommentar
Morsomt. Du har vel ikke mulighet til å reinstallere Apache og PHP på serveren? :p

8810634[/snapback]

Veldig O.o

Jeg har ikke mulighet til det, nei. Dessuten er den bare irriterende, og ikke noe prioritet i utvalget atm. Er jo bare å oppdatere, også er den borte (:

 

edit: herregud, så mange smileting >.<

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Mr Freeze er helt genialt. Og så blir en blå på tungen av de... :D

8810615[/snapback]

Hva er Mr Freeze? Sånn isting?

8810654[/snapback]

Mhm. Så proppet full av e-stoffer at du liksom kjenner kreften komme krypende, og at kroppen kommer til å konserveres et par uker i graven ekstra pr is. Deilig!

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva du hører på til vanlig da. For å ta noe av det jeg har fått hetta på i det siste(skriver opp hele skiver):

 

Ahab - The Call of the Wretched Sea (Funeral Doom)

Annihilator - Alice in Hell (Thrash Metal)

Draconian - The Burning Halo (Doom Metal)

Lamb of God - Sacrament (Post Thrash)

Manowar - Gods of War (Power Metal)

Motörhead - Inferno (Heavy/Speed Metal)

My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light (Doom Metal)

The Project Hate - Hvasomfuckingshelst. BEST!

 

(burde kanskje spurt hva du hører på først)

Lenke til kommentar

Går mest i to sjangere, drum 'n bass og metal. Innen metal (som blir "hovedsjangeren") så går det mye i musikk som In Flames, Ill Niño, Opeth og Satyricon. Tester Lamb of God og The Project Hate, jeg. Lyst til a anbefale et album av sistnevnte?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Tester Lamb of God og The Project Hate, jeg. Lyst til a anbefale et album av sistnevnte?

8810669[/snapback]

Jeg anbefaler de to siste skivene deres, "Hate, Dominate, Congregate, Eliminate" og "Armageddon March Eternal". Disse er to av de absolutt beste skivene jeg har hørt noen gang, hovedsakelig pga fantastiske musikalske prestasjoner, geniale Jörgen Sandström som demons(growling) og Jonna Enckell som angels(fantastisk clean).

 

Ellers kan du jo se litt på hjemmesiden deres: www.theprojecthate.net. Før hadde de låta "At the entrance to hell's unholy fire" til nedlasting men nå finner jeg den ikke. Kanskje den er der om du leter litt. Ellers er det jo bare å si ifra, så kan jeg sende.

 

edit:

Eller så kan dette være morsom lesing(Old Mans Child):

clickzor

 

Her har jeg skrevet endel om The Project Hate sin nyeste skive:

clickieclick.

 

edit2:

ha, jeg har linket til "At the entrance to hell's unholy fire" der hvor jeg har skrevet om Hate.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...