Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Avataren skal definere deg, slik at når jeg blar gjennom tråder kan jeg stoppe ved de avatarene jeg kjenner igjen. Da er det greit med sånne som LarsP (og i senere tid meg) som har valgt en og beholder den.

8809904[/snapback]

Sant nok, men du kan ikke få alt her i verden.

 

redigert: Jeg ser på Top Gear

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens man hører whine i en uke om å bytte tilbake ^^

 

 

Avataren skal definere deg, slik at når jeg blar gjennom tråder kan jeg stoppe ved de avatarene jeg kjenner igjen. Da er det greit med sånne som LarsP (og i senere tid meg) som har valgt en og beholder den.

8809904[/snapback]

Hva med meg? ^^

Lenke til kommentar
wooot wooot. første post fra ny laptop. er uvant å skrive på laptop tastatur men det blir vel en vane vil jeg tro. Zeh kooooz

8809652[/snapback]

Gratulerer! :w00t:

Lappis er digg! Har du gitt henne navn enda?

8809670[/snapback]

henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" :D

Lenke til kommentar
Du og Lars og Eplefe har fått avatarer jeg vil for alltid forbinde med dere. NorthGarden var en blå kube, når den forsvant ble det ignore. Orker ikke lære meg nye brukere etter så lang tid. Denne "zlatz"fyren bytter jo så ofte at jeg ikke husker hvem han er lenger.

8809989[/snapback]

Oh shut up

Lenke til kommentar
henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" :D

8809974[/snapback]

Datamaskiner er hunnkjønn i likhet med biler og båter. Det kan man se på at det hender de blir humørsyke om man ikke behandler dem riktig

8810009[/snapback]

Min brukspc er ihvertfall hannkjønn. Liker navnet Fenrir. Noen som vil navngi fil- og webserveren min?

Lenke til kommentar
Steffy kunne vært uten avatar, for jeg har fått enpersonlighet å knytte opp mot nicket. xD

Og hvilken personlighet.

du Steffy? Hva sier du til å prøve vodka med sugerør neste gang? Har bare tyrkisk pepper nå, men kan sikkert skaffe litt 40% til den 16?

8810001[/snapback]

Jeg skal være ærlig, neste gang jeg drikker vil jeg drikke Jäger. Jeg kan kjøpe en flaske, så kan vi dele frem og tilbake?

Lenke til kommentar
henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" :D

8809974[/snapback]

Datamaskiner er hunnkjønn i likhet med biler og båter. Det kan man se på at det hender de blir humørsyke om man ikke behandler dem riktig

8810009[/snapback]

En laptop...EN laptop...MALE...

 

EOD :p

 

 

 

(ja jeg ser poenget ditt ;))

Lenke til kommentar
Du og Lars og Eplefe har fått avatarer jeg vil for alltid forbinde med dere. NorthGarden var en blå kube, når den forsvant ble det ignore. Orker ikke lære meg nye brukere etter så lang tid. Denne "zlatz"fyren bytter jo så ofte at jeg ikke husker hvem han er lenger.

8809989[/snapback]

 

Dette er min 3'dje avatar på 4 år..

 

Er denne bedere enn den 'gamle' ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...