Zlatzman Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Avataren skal definere deg, slik at når jeg blar gjennom tråder kan jeg stoppe ved de avatarene jeg kjenner igjen. Da er det greit med sånne som LarsP (og i senere tid meg) som har valgt en og beholder den. 8809904[/snapback] Sant nok, men du kan ikke få alt her i verden. redigert: Jeg ser på Top Gear Endret 7. juni 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Whatever gets your juices flowing, hun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Mens man hører whine i en uke om å bytte tilbake ^^ Avataren skal definere deg, slik at når jeg blar gjennom tråder kan jeg stoppe ved de avatarene jeg kjenner igjen. Da er det greit med sånne som LarsP (og i senere tid meg) som har valgt en og beholder den. 8809904[/snapback] Hva med meg? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 wooot wooot. første post fra ny laptop. er uvant å skrive på laptop tastatur men det blir vel en vane vil jeg tro. Zeh kooooz 8809652[/snapback] Gratulerer! Lappis er digg! Har du gitt henne navn enda? 8809670[/snapback] henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) you don't count. EDIT: LOL! Jævla tastatur xD Endret 7. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Du og Lars og Eplefe har fått avatarer jeg vil for alltid forbinde med dere. NorthGarden var en blå kube, når den forsvant ble det ignore. Orker ikke lære meg nye brukere etter så lang tid. Denne "zlatz"fyren bytter jo så ofte at jeg ikke husker hvem han er lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Denne avataren vil jeg alltid bruke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Steffy kunne vært uten avatar, for jeg har fått enpersonlighet å knytte opp mot nicket. xD Og hvilken personlighet. du Steffy? Hva sier du til å prøve vodka med sugerør neste gang? Har bare tyrkisk pepper nå, men kan sikkert skaffe litt 40% til den 16? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" 8809974[/snapback] Datamaskiner er hunnkjønn i likhet med biler og båter. Det kan man se på at det hender de blir humørsyke om man ikke behandler dem riktig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Du og Lars og Eplefe har fått avatarer jeg vil for alltid forbinde med dere. NorthGarden var en blå kube, når den forsvant ble det ignore. Orker ikke lære meg nye brukere etter så lang tid. Denne "zlatz"fyren bytter jo så ofte at jeg ikke husker hvem han er lenger. 8809989[/snapback] Oh shut up Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 "Who said that?" Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Fri i morgen, hurra. Men må til tannlegen og byen en tur.. Hente nøkkel. Håper været er like digg da. Kanskje jeg legger meg og slikker sol. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" 8809974[/snapback] Datamaskiner er hunnkjønn i likhet med biler og båter. Det kan man se på at det hender de blir humørsyke om man ikke behandler dem riktig 8810009[/snapback] Min brukspc er ihvertfall hannkjønn. Liker navnet Fenrir. Noen som vil navngi fil- og webserveren min? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Steffy kunne vært uten avatar, for jeg har fått enpersonlighet å knytte opp mot nicket. xDOg hvilken personlighet. du Steffy? Hva sier du til å prøve vodka med sugerør neste gang? Har bare tyrkisk pepper nå, men kan sikkert skaffe litt 40% til den 16? 8810001[/snapback] Jeg skal være ærlig, neste gang jeg drikker vil jeg drikke Jäger. Jeg kan kjøpe en flaske, så kan vi dele frem og tilbake? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 henne? Laptopen min er en mann og heter "Emrik" 8809974[/snapback] Datamaskiner er hunnkjønn i likhet med biler og båter. Det kan man se på at det hender de blir humørsyke om man ikke behandler dem riktig 8810009[/snapback] En laptop...EN laptop...MALE... EOD (ja jeg ser poenget ditt ) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal spare til skikkelig surfehår. Ujeee. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal være ærlig, neste gang jeg drikker vil jeg drikke Jäger. Jeg kan kjøpe en flaske, så kan vi dele frem og tilbake? 8810060[/snapback] Allirght. Skjønner ikke at du faktisk vil drikke deg full på Jäger, liksom. Men jeg er med fordet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 En laptop...EN laptop...MALE... 8810062[/snapback] Ei maskin, maskina? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Du og Lars og Eplefe har fått avatarer jeg vil for alltid forbinde med dere. NorthGarden var en blå kube, når den forsvant ble det ignore. Orker ikke lære meg nye brukere etter så lang tid. Denne "zlatz"fyren bytter jo så ofte at jeg ikke husker hvem han er lenger. 8809989[/snapback] Dette er min 3'dje avatar på 4 år.. Er denne bedere enn den 'gamle' ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg likte den gamle, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg