L4r5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er ikke goatse egentlig sånne utrolig kvalme ting? Husker at jeg forbinder ordet med noe utrolig ekkelt, som f.eks. en eldre mann som bretter opp halve rasshølet sitt og tar et nærbilde. Ikke kritiser meg, jeg kom ufrivillig i kontakt med det gjennom noen CS-guttebasser. 8809401[/snapback] Søk på lemonparty og du Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er ikke goatse egentlig sånne utrolig kvalme ting? Husker at jeg forbinder ordet med noe utrolig ekkelt, som f.eks. en eldre mann som bretter opp halve rasshølet sitt og tar et nærbilde. Ikke kritiser meg, jeg kom ufrivillig i kontakt med det gjennom noen CS-guttebasser. 8809401[/snapback] Correctomundo! (feilstavet?) Jeg kommer frivillig i kontakt meg slike bilder hver dag gjennom *chan.org =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 lemonwhatdidyousaynow, L4r5? Jeg nekter å google det før samtlige i SO har googlet Roman Showers. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) foretrekker denne: http://media3.guzer.com/pictures/cow_tat.jpg Endret 7. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Søk på lemonparty og du 8809417[/snapback] Done that. Har også sovet på LAN, kommet tilbake til datamaskinen, startet opp Firefox. NEI OI SE, NOEN HAR SATT LEMONPARTY SOM STARTSIDE! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ah, bada i dag jeg, det var deilig, men og litt kaldt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 lemonwhatdidyousaynow, L4r5? Jeg nekter å google det før samtlige i SO har googlet Roman Showers. 8809444[/snapback] Takk jeg har gjort det... (takket være deg) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 lemonwhatdidyousaynow, L4r5? Jeg nekter å google det før samtlige i SO har googlet Roman Showers. 8809444[/snapback] Googlet det nå, og det kommer ikke opp mye spennende. Googler du lemonparty eller tubgirl kommer det opp bilder du nok helst ikke vil se. Folkens: Ikke google etter disse ordene! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 lemonwhatdidyousaynow, L4r5? Jeg nekter å google det før samtlige i SO har googlet Roman Showers. 8809444[/snapback] done.. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Googlet det nå, og det kommer ikke opp mye spennende. Googler du lemonparty eller tubgirl kommer det opp bilder du nok helst ikke vil se. Folkens: Ikke google etter disse ordene! 8809469[/snapback] Nei, når du sier det sånn får man jo virkelig ikke lyst til å google..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Roman showers er et fascinerende element innenfor SM.. Jeg skrev mail på i overtrøtt tilstand en dag denne uken. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En dag snakket pc-en min til meg. Den sa jeg hadde fått mail. "You've got mail", sa den. Det var litt koselig at den ville fortelle meg det, og samtidig litt irriterende, siden klokken var halv tre om natten og jeg skulle stå opp klokken fire. Jeg sto opp og leste mailen min, og jeg fikk beskjed om at jeg har vunnet en million, og at jeg er med i trekningen om et visum til USA. Lottotrekning om hvem som får bo i landet, ja. Det er jo sikkert en fantastisk god idè, med så høy sikkerhet på hvem som får visum er det ikke lenge til alle terrorister er bortevekke. (Jeg skjønte jo at dette var spam, og det irriterte meg, for jeg ville ikke bli vekket av spam, og i hvert fall ikke "USA er verdens beste land å bo i, uansett hva FN og andre sier!"-spam.) En annen dag regnet det skikkelig. Det regnet så mye at det var som en kald dusj. Jeg liker kalde dusjer, så jeg tok på meg en hvit sommerkjole og løp barføtt ut i regnet og danset og nøt regnet som slo mot huden min. Det var fantastisk. Inni hodet mitt kom det veldig mye musikk da, det var som en symfoni i regnet. Etter å ha danset i regnet i nesten en time og snurret skikkelig fort rundt og rundt datt jeg. Og landet i gresset. Gresset var vått og kaldt og mykt. Så jeg ble liggende der med lukkede øyne og armene ut til begge sider for å kjenne regnet. Etter en stund ble det mindre regn, og jeg kunne sette meg opp og se på regnbuen som kom frem da solen hilste på regndråpene etter to timer med sammenhengende regn. Jeg ble forkjølet av det, men det var veldig verdt det, for etter det kom finværet. Det er ikke ofte jeg nyter sommerene, men en dag så fikk jeg veldig lyst til å nyte solen. Jeg gikk fra skolen kvart over tolv, for da var undervisningen ferdig og vi hadde studietid. Så spiste jeg is og marshmellows i parken med noen venner. Jeg lå på magen til Krister. Det var koselig. Så gikk jeg hjem og lå ute i solen i to timer (jeg er blitt brunere!), og i mellomtiden kom Dennis og Margit hjem fra skolene sine. Margit studerer på UiO, og Dennis er med i et utvekslingsprogram, og har vært i USA et helt år nå. Det var godt å se ham igjen. Dennis sa at jeg var like søt som en død jordrotte, fordi han hadde sett en og bare måtte poke den med en pinne, for den var så søt, selvom den var død. Så poket han meg med en pinne. Jeg sa han var omtrent like sjarmerende som elveblest. Da helte han kaffen sin i håret mitt. Margit og han begynte å småkrangle, og hun helte en halvliter cola ned i buksen på ham. Alt i alt var dagen fin så langt. Så kom Jakob, for han hadde fått fri pga det var så fint vær. (Jakob er i marinen, og de ble ferdig tidlig, så da kunne han reise inn til byen, uten uniform for en gangs skyld.) Meg og Jakob var hjemme hos meg, og jeg angrep ham med såpebobler, så vi fant opp en ny seksuell retning. Såpeboble-sadomasochisme. Detaljene er enda ikke utredet, men vi har en mistanke om at det kanskje innebærer såpevann i øynene. Utenom venner går mye av tiden min på å fundere frem og tilbake om jeg skal melde meg som leder for Skeiv Ungdom Vest. Tror ikke de har en, nemlig.. Endret 7. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mitt syn er svekket!! Jeg googlet lemonparty, livet mitt er ødelagt, jeg kan aldri google igjen! *kutte* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Roman showers er et fascinerende element innenfor SM.. 8809496[/snapback] Tror jeg skjønte hva det gikk ut på, men det kom ikke mye spennende på google likevel. Mest vanlig dusjer egentlig. @Tee_C: You were warned. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nei seriøst folkens. Varmen gjør meg litt dizzy i hodet, men nå spyr jeg snart. LOL! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det var jo bare idiotisk. Roman showers er når de spyr på hverandre, som at golden showers er når de pisser på hverandre. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror jeg skjønte hva det gikk ut på, men det kom ikke mye spennende på google likevel. Mest vanlig dusjer egentlig. @Tee_C: You were warned. 8809514[/snapback] Pleier alltid å sjekke opp sånne ting på Wiki først, føles tryggest. Roman Shower er ihvertfall at man føler opphisselse over oppkast, hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det var jo bare idiotisk.Roman showers er når de spyr på hverandre, som at golden showers er når de pisser på hverandre. 8809533[/snapback] Høres ikke spesielt lekkert ut Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det var jo bare idiotisk.Roman showers er når de spyr på hverandre, som at golden showers er når de pisser på hverandre. 8809533[/snapback] Jeg forstår navnet på det andre, men ikke det første.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ...Er ikke det ekleste jeg har sett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 I has a stalker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg