Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HUN?

7500143[/snapback]

Trodde av en eller annen grunn at det var eplefe som hadde skrevet det. Mente ikke å fornærme deg :p *gå til optiker*

7500251[/snapback]

Takk. Ikke det at det er en fornermelse å bli utsatt for psykisk kjønnskifte. Politisk korrekt nok?

 

EDIT: Har forresten avlevert katten til fosterbror. Nå er den syke hans problem, så trenger jeg bare passe på meg selv. :p

Endret av Gimpen
Lenke til kommentar
Oi.. Juleball i kveld.. Grue seg eller glede seg? :D

7500200[/snapback]

Jeg gleder meg ikke :(

 

Dama mi fikk beskjed av mora si idag om at hun ikke fikk lov, eh litt seint kanskje, ballet er jo idag?

 

Grr... Er så sur, var liksom det jeg har gleda meg mest til den høsten her. :realmad:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Oi.. Juleball i kveld.. Grue seg eller glede seg? :D

7500200[/snapback]

Jeg gleder meg ikke :(

 

Dama mi fikk beskjed av mora si idag om at hun ikke fikk lov, eh litt seint kanskje, ballet er jo idag?

 

Grr... Er så sur, var liksom det jeg har gleda meg mest til den høsten her. :realmad:

7500324[/snapback]

den er kjip. :no:

Lenke til kommentar
egentlig ikke, men saken er den at jeg kasta han ned også så han opp på meg litt surt med et sånt jeg-er-syk,-hvorfor-er-du-slem-mot-meg-blikk... da får jeg dårlig samvittighet... :ermm:

7500139[/snapback]

Det burde du ha :mad: Det er ikke noe snillt. Men heldigvis for deg tror jeg katten kommer fort over det, bare du koser den litt :p

 

 

Jeg har lært kattene mine at de bare får lov å kaste opp i gangen. Tok to måneder :wee:

 

Gimpen: Er katten sjuk, så tar du den til dyrlegen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
egentlig ikke, men saken er den at jeg kasta han ned også så han opp på meg litt surt med et sånt jeg-er-syk,-hvorfor-er-du-slem-mot-meg-blikk... da får jeg dårlig samvittighet... :ermm:

7500139[/snapback]

Det burde du ha :mad: Det er ikke noe snillt. Men heldigvis for deg tror jeg katten kommer fort over det, bare du koser den litt :p

 

 

Jeg har lært kattene mine at de bare får lov å kaste opp i gangen. Tok to måneder :wee:

 

Gimpen: Er katten sjuk, så tar du den til dyrlegen.

7500412[/snapback]

slapp av, er ikke sånn at jeg klikka helt, jeg bare satte han ned på gulvet. og han er ikke så syk at han må til lege, han har sikkert bare spist noe som ikke var helt bra for han.

 

EDIT: problemet var heller at han virket lettere lei seg og var ekstremt gæren etter kos. jeg synes det er litt nasty når katta akuratt har spydd. han kastet faktisk opp i gangen :ohmy:

Endret av Gimpen
Lenke til kommentar
slapp av, er ikke sånn at jeg klikka helt, jeg bare satte han ned på gulvet. og han er ikke så syk at han må til lege, han har sikkert bare spist noe som ikke var helt bra for han.

7500446[/snapback]

Det første var en spøk, men jeg tror ikke du tok den helt. :wee: Selvfølgelig setter man katta på gulvet hvis den spyr. Du må jo tørke opp gørra.

Det er helt normalt at katter kaster opp innimellom. Blir det for ofte (flere ganger i uka) burde du få det sjekka ut. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...