Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Patetisk. Rett og slett.

8808394[/snapback]

Bare et spørsmål. Har de lov til å holde på sånn?

8808411[/snapback]

Vel, folk bare spammer og spammer og spammer her så jeg vet da faen hva man skal gjøre. Bare tenge driten i noen timer å slette det som klassifiseres som spam kanskje? Hørtes ut som en god idè..
Lenke til kommentar
Vel, folk bare spammer og spammer og spammer her så jeg vet da faen hva man skal gjøre. Bare tenge driten i noen timer å slette det som klassifiseres som spam kanskje? Hørtes ut som en god idè..

8808431[/snapback]

Blir vel mye som regnes som spam.

Lenke til kommentar

8808431[/snapback]

egentlig ikke :ermm:

Edit: litt mye quoting.. :ermm:

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Blir vel mye som regnes som spam.

8808460[/snapback]

Det er korrekt det. ER bra mange sidene man kan få fjernet av all den "åååå...jeg er overkåt...ta på meg...åjah..du er så sexy...*sodomisere*..." og lignende ting.

8808484[/snapback]

Men så er det vel ingen andre enn Pusur som leser de gamle sidene uansett. :dontgetit:

Lenke til kommentar

8808431[/snapback]

Jeg synes poster bør slettes litt fortere, gjerne med en PM til bruker om hvorfor. Advarsler synes jeg også sitter litt langt inne, tror de kan hjelpe om de deles ut ved "gjentatt spamming".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...