Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

for tiden er det små Volvo maskiner mellom 3.5 og 5.5 ton... men det er mer enn stort nok inni hagene til folk :p

driver rundt i Oslo området :)

8807023[/snapback]

Man skal ikke undervurdere de små maskinene er min erfaring. Kjørte en graver på 2 tonn også, helt fantastisk hva man får gjort med dem (veibygging kan bli litt vanskelig da :p ).

Drev med mye av det samme som du driver med virker det som, fikse drenering rundt huser og pynting av hager. Det koselige med det er at kundene ofte blir så takknemlige :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville? Gjorde de ikkje det? :dontgetit: Oh well, pic's or it didn't happen :tease:

8807020[/snapback]

joda... de la seg ned de... fikk iste av de også :) veldig koselige...

bilder fikk jeg ikke tatt da :(

8807033[/snapback]

Argg :hrm: Først tar du ikkje bilder av Ida, og nå dette :hrm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Lenke til kommentar
Grr. Tåpelige frisør som ikke ville skinne meg helt.

*sur på frisøren sin*

8807048[/snapback]

Kom hit. Jeg har saueklepper :cool:

8807062[/snapback]

Don't mind if I do :p

Nei, satser på å ta det med barbermaskin, om jeg bare finner noen som vil hjelpe.

Blir ikke alltid så pent når man barberer seg selv :p

Lenke til kommentar
Man skal ikke undervurdere de små maskinene er min erfaring. Kjørte en graver på 2 tonn også, helt fantastisk hva man får gjort med dem (veibygging kan bli litt vanskelig da :p ).

Drev med mye av det samme som du driver med virker det som, fikse drenering rundt huser og pynting av hager. Det koselige med det er at kundene ofte blir så takknemlige :)

8807057[/snapback]

skal ha fagbrev også til slutt... så er greit med sånne jobber... lærer utrolig mye av de :)

oj, overalt? hvor mye koster å ta sånn kurs da? trur har noe grave greier hjemme hos naboen.

8807064[/snapback]

I oslo ivartfall... men går sikkert og ta det andre plasser også... men du må også ha 40 timer kjøring under oppsyn før du får beviset da :) pris vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Nei, satser på å ta det med barbermaskin, om jeg bare finner noen som vil hjelpe.

8807084[/snapback]

Tok håret til sambo med barbermaskin. Det tok nesten 3 timer. Bare så du er advart. Saueklepper koster 3-500 kr.

Lenke til kommentar
nei!, det har jeg hjemme :p neida, naboen har traktor med sånn gravemaskin bakom. oppfører seg som en vanlig gravemaskin.

8807088[/snapback]

den vil jeg råde deg til og holde deg så langt unna som overhodet mulig... værre herk og grave med finnes ikke!

8807107[/snapback]

oki, men det går sikkert fint å leie en vanlig gravemaskin her, har ei venninne som har en pappa som driv med veibygging og graver grøfter og videre.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

8807084[/snapback]

Tok håret til sambo med barbermaskin. Det tok nesten 3 timer. Bare så du er advart. Saueklepper koster 3-500 kr.

8807098[/snapback]

det tar vell ikke 3 timer å skinne en person? brukte barbermaskinen, gikk fort unna det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...